Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorNiort, Jannick
dc.contributor.authorHeras Trejo, Laura
dc.date.accessioned2020-07-20T06:05:29Z
dc.date.available2020-07-20T06:05:29Z
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/571
dc.description.abstractAquest treball de final de grau es basa en tres conceptes essencials en l’educació infantil: moviments, psicomotricitat i emocions. És important tenir en compte que els infants presenten una necessitat innata de moviment, per tal de desenvolupar-se, conèixer l’entorn i poder crear aprenentatges, així com la seva personalitat. Des de les escoles s’ha d’assegurar que els infants tenen un desenvolupament motriu integral, i una de les metodologies que es fan servir és la pràctica psicomotriu, en la qual es promou el moviment i joc lliure. Les emocions també tenen un paper molt important en la vida dels infants, ja que cada acció i activitat està plena d’emocions i és necessari que puguin conèixer-les, entendre-les i saber gestionar-les, per tal d’esdevenir persones amb grans habilitats de convivència social.ca
dc.format.extent39 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UVicca
dc.subjectemocions, psicomotricitat, moviment, infant, gestió de les emocions, educació infantil, emotion, psychomotricity, movement, child, managing emotions, childhood educationca
dc.subject.classification2Línies de treball::Eduació Infantil::Psicologiaca
dc.titleAnàlisi de la gestió de les emocions en les sessions de psicomotricitat a l’educació infantilca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessRestricted accessca
dc.subject.lemacPsicomotricitat -- Educació infantilca
dc.subject.lemacEducació emocionalca
dc.subject.lemacEmocions en els infantsca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

  • Psicologia [59]
    Treballs vinculats amb la psicologia de l'infant en etapa 0-6 anys: intel·ligència, emocions, moviment i desenvolupament

Mostra el registre d'unitat simple