Anàlisi de la gestió de les emocions en les sessions de psicomotricitat a l’educació infantil
View/ Open
Date
2020-06Author
Tutor/director
Bachelor thesis type
Projecte de recercaRight access
Restricted accessMetadata
Show full item recordAbstract
Aquest treball de final de grau es basa en tres conceptes essencials en l’educació infantil: moviments, psicomotricitat i emocions. És important tenir en compte que els infants presenten una necessitat innata de moviment, per tal de desenvolupar-se, conèixer l’entorn i poder crear aprenentatges, així com la seva personalitat. Des de les escoles s’ha d’assegurar que els infants tenen un desenvolupament motriu integral, i una de les metodologies que es fan servir és la pràctica psicomotriu, en la qual es promou el moviment i joc lliure. Les emocions també tenen un paper molt important en la vida dels infants, ja que cada acció i activitat està plena d’emocions i és necessari que puguin conèixer-les, entendre-les i saber gestionar-les, per tal d’esdevenir persones amb grans habilitats de convivència social.
Keywords
emocions, psicomotricitat, moviment, infant, gestió de les emocions, educació infantil, emotion, psychomotricity, movement, child, managing emotions, childhood educationxmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-materies
Psicomotricitat -- Educació infantil , Educació emocional , Emocions en els infantsLine of work
Eduació Infantil::PsicologiaCollections
- Psicologia [59]