Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorNiort, Jannick
dc.contributor.authorAbia Romero, Laia
dc.date.accessioned2020-07-17T10:28:33Z
dc.date.available2020-07-17T10:28:33Z
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/569
dc.description.abstractL’estudi té com a objectiu analitzar des d’una perspectiva teòrica-pràctica si la tècnica del ioga augmenta la capacitat d’atenció selectiva i el control inhibitori, fent que els infants centrin més atenció i inhibeixin estímuls irrellevants després d’una pràctica de relaxació. Per validar aquest propòsit es fa ús del Test d’Stroop, com a instrument de mesura de Charles J. Golden (1978), aplicat prèviament i posteriorment a una sessió de ioga. Velásquez, Remolina de Cleves i Calle Márquez (2009) afirmen que la pràctica del ioga permet una major estimulació neuronal i una formació més extensa de connexions sinàptiques, fet que facilita l’aprenentatge de certes habilitats i competències pedagògiques. L’anàlisi quantitatiu recull una mostra de 10 alumnes de 6 anys on s’observa una millora significativa respecte als resultats inicials i s’aprecia que el ioga incideix positivament en la concentració selectiva i peca
dc.format.extent52 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UVicca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subjectrelaxació, ioga, atenció selectiva, control inhibitori, test d’Stroop, relaxation, yoga, selective attention, inhibitory control, Stroop testca
dc.subject.classification2Línies de treball::Eduació Infantil::Psicologiaca
dc.titleIoga i atenció selectiva en infants de 6 anysca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessRestricted accessca
dc.subject.lemacIoga -- Educació infantilca
dc.subject.lemacRelaxació -- Educació infantilca
dc.subject.lemacAtenció en els infantsca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail
Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

  • Psicologia [59]
    Treballs vinculats amb la psicologia de l'infant en etapa 0-6 anys: intel·ligència, emocions, moviment i desenvolupament

Mostra el registre d'unitat simple

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain