Anàlisi dels processos d'aprenentatge en la proposta educativa de ciències de caiguda i so
Data
2020-06Autor
Tutor/director
Tipus de treball
Projecte de recercaCondicions d'accés
Accés obertMetadades
Mostra el registre d'unitat completAbstract
Aquest projecte d’investigació es basa en l’aprenentatge dels infants en l’espai de ciència d’una escola de Manresa. L’objectiu és analitzar els processos d’aprenentatge científic que es duen a terme a la proposta educativa de ciències de caiguda i so amb infants de segon cicle d’educació infantil al llarg de 10 sessions.
La metodologia d’aquesta investigació s’ha basat en el mètode qualitatiu i s’ha realitzat a partir de diverses observacions. Per arribar a entendre l’aprenentatge científic amb infants d’educació infantil (3,4 i 5 anys) en una mateixa proposta, a partir de 3 fases: l’Experiència, l’Explicitació i l’Evolució de les idees.
Finalment, els resultats obtinguts mostren que la fase de l’Experiència va ser la que va estar més present, la fase de l’Explicitació es mostrava més amb els infants més grans i pel que fa a la fase de l’Evolució amb els infants de 3 anys no es va poder mostrar. Per poder evidenciar més aquests aspectes s’haurien de realitzar més observacions.
Paraules clau
space science , pre-primary education , scientific learning , sound , espai de ciència , educació infantil , aprenentatge científic , proposta educativa de ciències de caiguda i soSublínia de treball
Educació Infantil::Espais de ciència - Lab 0_6Col·leccions
- Espais de ciència [18]
Els fitxers de llicència següents estan associats amb aquest element: