Joc simbòlic i la creativitat verbal
Date
2019-06Author
Tutor/director
Bachelor thesis type
Projecte de recercaRight access
Restricted accessMetadata
Show full item recordAbstract
El treball presentat és una investigació sobre la relació entre joc simbòlic i la creativitat verbal. La recerca s’ha dut a terme en dos grups d’EI 5, de centres diferents, amb l’objectiu de poder fer una comparació amb rigor. La indagació en primer lloc analitza el joc simbòlic dels infants i després individualment a cada un dels alumnes; es realitza el Test de Pensament Creatiu de Torrance Verbal. Durant la recerca s’han tingut en compte tres factors: L’espai i els materials de joc simbòlic i el rol de la mestra. L’estudi s’ha realitzat amb una mostra de 29 infants, amb una temporització d’un mes, dividit en diverses sessions. Els resultats obtinguts suggereixen que el joc simbòlic on es té en compte: l’espai i els materials de joc, i el rol del docent, té relació amb el desenvolupament de la creativitat verbal en els infants.
Keywords
materials i espai de joc simbòlic , rol del la mestra , creativitat verbal , educació infantilxmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-materies
Jocs -- Aspectes simbòlics , Llenguatge i llengües -- Adquisició , Infants -- Llenguatge , Comunicació oral , Educació infantilCollections
- Didàctiques [20]