Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorBosch Jorba, Carme
dc.contributor.authorSolvas Moratonas, Maria
dc.date.accessioned2019-07-23T06:57:27Z
dc.date.available2019-07-23T06:57:27Z
dc.date.issued2019-06
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/382
dc.description.abstractEl present estudi té per finalitat realitzar una reflexió sobre els efectes de l'aplicació de la tècnica dels mandales a Educació Infantil, en concret, a una aula deP-5.En aquest sentit,es va realitzar una recerca en la qual van ser analitzats els següents objectius específics: la capacitat de concentració, la intensitat del to de veu, el grau de tranquil·litat i calma i,el nivell d’atenció dels infants davant les consignes del docent. Es va utilitzar una metodologia mixta, és a dir, qualitativa i quantitativa, mitjançant l’observació directa. Un cop es va realitzar l’anàlisi s’observa que hi ha una millora en els resultats dels ítems estudiats durant l’aplicació de la tècnica. També es verifica que després de la seva aplicació, aquests resultats continuen sent millors que els anteriors a l’aplicació de la prova, tot i que disminueixen respecte al moment concret de la seva utilització.ca
dc.format.extent45 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UVicca
dc.subjectMandalesca
dc.subjectConcentracióca
dc.subjectCalmaca
dc.subjectInfantsca
dc.subjectMandalasca
dc.subjectConcentrationca
dc.subjectCalmca
dc.subjectChildrenca
dc.subject.classification2Línies de treball::Eduació Infantil::Psicologia::Emocionsca
dc.titleLa tècnica dels mandales a una aula de P-5ca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessRestricted accessca
dc.subject.lemacMandalaca
dc.subject.lemacAtencióca
dc.subject.lemacSerenitatca
dc.subject.lemacEducació infantilca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

  • Psicologia [59]
    Treballs vinculats amb la psicologia de l'infant en etapa 0-6 anys: intel·ligència, emocions, moviment i desenvolupament

Mostra el registre d'unitat simple