Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorBosch Jorba, Carme
dc.contributor.authorMauri Bravo, Núria
dc.date.accessioned2019-07-23T06:52:41Z
dc.date.available2019-07-23T06:52:41Z
dc.date.issued2019-06
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/381
dc.description.abstractEl propòsit d’aquest estudi és: observar, conèixer i analitzar la tipologia de conflictes entre iguals i les conseqüències, especialment en els casos de bullying. Per saber els tipus de conflictes i les relacions que s’estableixen en un grup de P-5 es van realitzar observacions al pati, contrastant-les amb un sociograma i una enquestaa la docent del grup d’estudi. D’altra banda, per conèixer: el perfil de víctimes i agressors/es, tipus de bullyings, prevenció i intervenció; es va fer una entrevista a una psicòloga clínica especialitzada en aquests casos, triangulant la informació amb l’estudi de tres casos. Finalment, per identificar les conseqüències que comporta haver estat sotmès a una situació d’assetjament escolar, es va investigar a partir de l’estudi de tres casos, mitjançant una enquesta. El principal resultat va ser que a P-5 d’Educació Infantil és possible trobar casos d’aïllament, el que pot esdevenir un futur cas de víctima de bullying.ca
dc.format.extent40 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UVicca
dc.subjectEducació infantilca
dc.subjectBullyingca
dc.subjectConflictesca
dc.subjectPrevencióca
dc.subjectConseqüènciesca
dc.subjectChildhood educationca
dc.subjectConflictsca
dc.subjectConsequencesca
dc.subjectPreventionca
dc.subject.classification2Línies de treball::Eduació Infantil::Psicologia::Emocionsca
dc.titleEls conflices a P-5 d'educació infantil i les conseqüències del "bullying"ca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessRestricted accessca
dc.subject.lemacGestió de conflictes -- Ensenyamentca
dc.subject.lemacAssetjament escolarca
dc.subject.lemacEducació emocionalca
dc.subject.lemacEducació infantilca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

  • Psicologia [59]
    Treballs vinculats amb la psicologia de l'infant en etapa 0-6 anys: intel·ligència, emocions, moviment i desenvolupament

Mostra el registre d'unitat simple