Mostra el registre d'unitat simple
Els conflices a P-5 d'educació infantil i les conseqüències del "bullying"
dc.contributor | Bosch Jorba, Carme | |
dc.contributor.author | Mauri Bravo, Núria | |
dc.date.accessioned | 2019-07-23T06:52:41Z | |
dc.date.available | 2019-07-23T06:52:41Z | |
dc.date.issued | 2019-06 | |
dc.identifier.uri | http://repositori.umanresa.cat/1/381 | |
dc.description.abstract | El propòsit d’aquest estudi és: observar, conèixer i analitzar la tipologia de conflictes entre iguals i les conseqüències, especialment en els casos de bullying. Per saber els tipus de conflictes i les relacions que s’estableixen en un grup de P-5 es van realitzar observacions al pati, contrastant-les amb un sociograma i una enquestaa la docent del grup d’estudi. D’altra banda, per conèixer: el perfil de víctimes i agressors/es, tipus de bullyings, prevenció i intervenció; es va fer una entrevista a una psicòloga clínica especialitzada en aquests casos, triangulant la informació amb l’estudi de tres casos. Finalment, per identificar les conseqüències que comporta haver estat sotmès a una situació d’assetjament escolar, es va investigar a partir de l’estudi de tres casos, mitjançant una enquesta. El principal resultat va ser que a P-5 d’Educació Infantil és possible trobar casos d’aïllament, el que pot esdevenir un futur cas de víctima de bullying. | ca |
dc.format.extent | 40 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Socials-UVic | ca |
dc.subject | Educació infantil | ca |
dc.subject | Bullying | ca |
dc.subject | Conflictes | ca |
dc.subject | Prevenció | ca |
dc.subject | Conseqüències | ca |
dc.subject | Childhood education | ca |
dc.subject | Conflicts | ca |
dc.subject | Consequences | ca |
dc.subject | Prevention | ca |
dc.subject.classification2 | Línies de treball::Eduació Infantil::Psicologia::Emocions | ca |
dc.title | Els conflices a P-5 d'educació infantil i les conseqüències del "bullying" | ca |
dc.type | Bachelor thesis | ca |
dc.rights.access | Restricted access | ca |
dc.subject.lemac | Gestió de conflictes -- Ensenyament | ca |
dc.subject.lemac | Assetjament escolar | ca |
dc.subject.lemac | Educació emocional | ca |
dc.subject.lemac | Educació infantil | ca |
dc.description.type | Projecte de recerca | ca |
Fitxers d'aquest element
Aquest element apareix a les col·leccions següents
-
Psicologia [59]
Treballs vinculats amb la psicologia de l'infant en etapa 0-6 anys: intel·ligència, emocions, moviment i desenvolupament