Els conflictes en una aula de P3 i P5
Fecha
2019-06Autor
Tutor/director
Tipo de trabajo
Projecte de recercaCondiciones de acceso
Acceso restringidoMetadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
El treball que es troba a continuació pretén investigar els conflictes a una classe de P3 i una de P5 de l'Escola Font Rosella de Sabadell. Es fa mitjançant una metodologia qualitativa a partir d'observacions directes i dues entrevistes a les tutores de les respectives aules. Es vol saber quin tipus de conflictes es donen, en quin espai es produeixen amb més freqüència, analitzar les emocions que se'n deriven i conèixer estratègies de resolució de conflictes per part dels docents. Un altre punt a destacar és el paper docent. Depèn quina gestió en faci, l'infant pot extreure un aprenentatge útil i significatiu o no. Fent l'estudi, s'ha vist que pràcticament les hipòtesis inicials coincideixen amb els resultats. El tipus físic és el conflicte predominant, que s'ha donat majoritàriament a l'aula-espai on passen la majoria del temps-, que la ira i la tristesa són les emocions que més s'han originat, i que el diàleg i un diàleg més complet són les estratègies més recurrentpels docents
Palabras clave
Conflictes , Emocions , Gestió docent , Educació infantil , Conflicts , Emotions , Teaching and learning management , Childhood educationLínea de treball
Eduació Infantil::Psicologia::EmocionsColecciones
- Psicologia [59]