Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorBosch Jorba, Carme
dc.contributor.authorSánchez López, Mònica
dc.date.accessioned2019-07-23T06:46:47Z
dc.date.available2019-07-23T06:46:47Z
dc.date.issued2019-06
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/380
dc.description.abstractEl treball que es troba a continuació pretén investigar els conflictes a una classe de P3 i una de P5 de l'Escola Font Rosella de Sabadell. Es fa mitjançant una metodologia qualitativa a partir d'observacions directes i dues entrevistes a les tutores de les respectives aules. Es vol saber quin tipus de conflictes es donen, en quin espai es produeixen amb més freqüència, analitzar les emocions que se'n deriven i conèixer estratègies de resolució de conflictes per part dels docents. Un altre punt a destacar és el paper docent. Depèn quina gestió en faci, l'infant pot extreure un aprenentatge útil i significatiu o no. Fent l'estudi, s'ha vist que pràcticament les hipòtesis inicials coincideixen amb els resultats. El tipus físic és el conflicte predominant, que s'ha donat majoritàriament a l'aula-espai on passen la majoria del temps-, que la ira i la tristesa són les emocions que més s'han originat, i que el diàleg i un diàleg més complet són les estratègies més recurrentpels docentsca
dc.format.extent111 pca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UABca
dc.subjectConflictesca
dc.subjectEmocionsca
dc.subjectGestió docentca
dc.subjectEducació infantilca
dc.subjectConflictsca
dc.subjectEmotionsca
dc.subjectTeaching and learning managementca
dc.subjectChildhood educationca
dc.subject.classification2Línies de treball::Eduació Infantil::Psicologia::Emocionsca
dc.titleEls conflictes en una aula de P3 i P5ca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessRestricted accessca
dc.subject.lemacGestió de conflictes -- Ensenyamentca
dc.subject.lemacEducació infantilca
dc.subject.lemacEducació emocionalca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

  • Psicologia [59]
    Treballs vinculats amb la psicologia de l'infant en etapa 0-6 anys: intel·ligència, emocions, moviment i desenvolupament

Mostra el registre d'unitat simple