Mostra el registre d'unitat simple
Els conflictes en una aula de P3 i P5
dc.contributor | Bosch Jorba, Carme | |
dc.contributor.author | Sánchez López, Mònica | |
dc.date.accessioned | 2019-07-23T06:46:47Z | |
dc.date.available | 2019-07-23T06:46:47Z | |
dc.date.issued | 2019-06 | |
dc.identifier.uri | http://repositori.umanresa.cat/1/380 | |
dc.description.abstract | El treball que es troba a continuació pretén investigar els conflictes a una classe de P3 i una de P5 de l'Escola Font Rosella de Sabadell. Es fa mitjançant una metodologia qualitativa a partir d'observacions directes i dues entrevistes a les tutores de les respectives aules. Es vol saber quin tipus de conflictes es donen, en quin espai es produeixen amb més freqüència, analitzar les emocions que se'n deriven i conèixer estratègies de resolució de conflictes per part dels docents. Un altre punt a destacar és el paper docent. Depèn quina gestió en faci, l'infant pot extreure un aprenentatge útil i significatiu o no. Fent l'estudi, s'ha vist que pràcticament les hipòtesis inicials coincideixen amb els resultats. El tipus físic és el conflicte predominant, que s'ha donat majoritàriament a l'aula-espai on passen la majoria del temps-, que la ira i la tristesa són les emocions que més s'han originat, i que el diàleg i un diàleg més complet són les estratègies més recurrentpels docents | ca |
dc.format.extent | 111 p | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Socials-UAB | ca |
dc.subject | Conflictes | ca |
dc.subject | Emocions | ca |
dc.subject | Gestió docent | ca |
dc.subject | Educació infantil | ca |
dc.subject | Conflicts | ca |
dc.subject | Emotions | ca |
dc.subject | Teaching and learning management | ca |
dc.subject | Childhood education | ca |
dc.subject.classification2 | Línies de treball::Eduació Infantil::Psicologia::Emocions | ca |
dc.title | Els conflictes en una aula de P3 i P5 | ca |
dc.type | Bachelor thesis | ca |
dc.rights.access | Restricted access | ca |
dc.subject.lemac | Gestió de conflictes -- Ensenyament | ca |
dc.subject.lemac | Educació infantil | ca |
dc.subject.lemac | Educació emocional | ca |
dc.description.type | Projecte de recerca | ca |
Fitxers d'aquest element
Aquest element apareix a les col·leccions següents
-
Psicologia [59]
Treballs vinculats amb la psicologia de l'infant en etapa 0-6 anys: intel·ligència, emocions, moviment i desenvolupament