Mostra el registre d'unitat simple
Fomentar la resiliència educativa: és important l'educació emocional de les mestres?
dc.contributor | García Collado, Francis | |
dc.contributor.author | González Domínguez, Clàudia Esperança | |
dc.date.accessioned | 2019-07-17T08:10:25Z | |
dc.date.available | 2019-07-17T08:10:25Z | |
dc.date.issued | 2019-05 | |
dc.identifier.uri | http://repositori.umanresa.cat/1/377 | |
dc.description.abstract | El següent treball de final de grau té com a temes principals la resiliència i l’educació emocional. La resiliència és la capacitat de l’ésser humà per fer front a les adversitats de la vida i ser transformat positivament per elles, i l’educació emocional és un procés educatiu, que pretén potenciar el desenvolupament de les competències emocionals fomentant el benestar. En l’àmbit escolar aquests temes no han estat gaire considerats fins fa poc temps, per això he trobat convenient realitzar aquest treball. L’objectiu d’aquest estudi és investigar el grau de formació emocional que tenen les docents d’un centre educatiu. Per fer-ho, s’ha dividit el treball en dues parts, una primera on es presenta el marc teòric necessari per dur a terme l’estudi, i una segona on es recullen enquestes i observacions realitzades a educadores en actiu. Amb aquestes s’ha pogut arribar a la conclusió de la gran importància que té la formació emocional de les mestres i s’ha demostrat que educadores en actiu no tenen formació en educació emocional tot i ser conscients de la seva importància. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Socials-UVic | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | * |
dc.subject | educació emocional | ca |
dc.subject | resiliència educativa | ca |
dc.subject | educació infantil | ca |
dc.subject | intel·ligència emocional | ca |
dc.subject | emocions | ca |
dc.subject | emotional education | ca |
dc.subject | educational resilience | ca |
dc.subject | childhood education | ca |
dc.subject | emotional education | ca |
dc.subject | emotions | ca |
dc.subject.classification2 | Línies de treball::Eduació Infantil::Psicologia::Emocions | ca |
dc.title | Fomentar la resiliència educativa: és important l'educació emocional de les mestres? | ca |
dc.type | Bachelor thesis | ca |
dc.rights.access | Open Access | ca |
dc.subject.lemac | Educació emocional | ca |
dc.subject.lemac | Resiliència (Tret de la personalitat) en els infants | ca |
dc.subject.lemac | Educació infantil | ca |
dc.subject.lemac | Mestres -- Psicologia | ca |
dc.description.type | Projecte de recerca | ca |
Fitxers d'aquest element
Aquest element apareix a les col·leccions següents
-
Psicologia [59]
Treballs vinculats amb la psicologia de l'infant en etapa 0-6 anys: intel·ligència, emocions, moviment i desenvolupament