Mostra el registre d'unitat simple
La millora de la consciència fonològica en infants de 5 i 6 anys
dc.contributor | Quesada Pallarès, Carla | |
dc.contributor.author | Aribau Miras, Maria | |
dc.date.accessioned | 2019-07-17T07:03:02Z | |
dc.date.available | 2019-07-17T07:03:02Z | |
dc.date.issued | 2019-05 | |
dc.identifier.uri | http://repositori.umanresa.cat/1/369 | |
dc.description.abstract | La consciència fonològica està lligada directament amb els processos de lectura i escriptura, argumentat al marc teòric d'aquest treball per diversos autors i estudis. Els objectius d’aquest treball són conèixer més sobre la consciència fonològica i com es pot treballar a l'aula, i analitzar l’impacte d’una intervenció dissenyada i implementada en l’aula de 5 anys per millorar la consciència fonològica. La metodologia emprada és metodologia mixta, hagut amb una predominança de la quantitativa (arran del Pre i Post-Test realitzats al grup classe). Durant la intervenció pràctica a l'escola s'ha fet un disseny quasi-experimental tipus Pre-Post, amb un sol grup, compost per 12 infants. Els resultats finals obtinguts mostren una millora significativa respecte dels resultats inicials, havent-hi una evolució en aspectes fonològics com: comptar síl·labes i fonemes, o comparar la llargada de les paraules, entre d’altres. A curt termini, els resultats obren noves vies per a treballar la consciència fonològica en edats primerenques donat que els infants ja estan preparats madurativament, tot i que cal analitzar aquest impacte a llarg termini en futurs estudis. | ca |
dc.format.extent | 51 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Socials-UVic | ca |
dc.subject | consciència fonològica | ca |
dc.subject | lectura | ca |
dc.subject | escriptura | ca |
dc.subject | educació infantil | ca |
dc.subject | phonological conscience | ca |
dc.subject | reading | ca |
dc.subject | writing | ca |
dc.subject | early childhood education | ca |
dc.subject.classification2 | Línies de treball::Eduació Infantil::Didàctiques::Llenguatge | ca |
dc.title | La millora de la consciència fonològica en infants de 5 i 6 anys | ca |
dc.type | Bachelor thesis | ca |
dc.rights.access | Open Access | ca |
dc.subject.lemac | Fonologia -- Educació infantil | ca |
dc.subject.lemac | Consciència lingüística | ca |
dc.subject.lemac | Lectura -- Educació infantil | ca |
dc.subject.lemac | Escriptura -- Educació infantil | ca |
dc.description.type | Projecte de recerca | ca |
Fitxers d'aquest element
Aquest element apareix a les col·leccions següents
-
Didàctiques [20]
Elements relacionats amb les didàctiques de ciència, arts, espais, llengua, etc.