Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorFosas Ferrer, Roger
dc.contributor.authorCasals Martinez, Mercè
dc.date.accessioned2019-06-07T14:12:02Z
dc.date.available2019-06-07T14:12:02Z
dc.date.issued2016-06-20
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/329
dc.descriptionPla d'empresa d'una empresa de serveis domèsticsca
dc.description.abstractLa llar i la família són l’empresa més important de la nostra vida. Aquesta és una afirmació en la que crec profundament i és la que m’ha portat a plantejar aquest projecte que els presento, tot recordant la frase de Goethe que encapçala aquest resum. Aquest projecte és la proposta de creació d’una empresa de serveis a la llar, destinada a les persones i famílies que ocupen bona part del seu temps en dirigir petites o grans empreses, en aconseguir reduir els costos, en expandir els seus negocis, en fer-los créixer. Persones que ho donen tot a la feina i que quan arriben a casa es mereixen trobar pau a la seva llar per ser feliços. La proposta que els presento és justament això, l’oferiment d’uns serveis que ajudin a organitzar les tasques de la casa, gestionar els assumptes que li afecten i tenir-la perfecte, per poder-ne gaudir en el poc temps de lleure del que es disposa. Per tal d’avaluar la viabilitat d’aquest projecte s’ha estudiat i definit el mercat, s’han detectat les necessitats i s’ha creat una proposta de valor de diferenciació envers la competència actual. Aquesta proposta es basa principalment en la confiança, com a garantia màxima del servei que oferim, i per això serà imprescindible la creació d’una marca que realment reflecteixi aquest valor. En aquest sentit s’ha dissenyat una estratègia de màrqueting que permeti, no només donar a conèixer la marca, sinó també aconseguir aquesta proposta de valor. La confiança la transmetrem amb transparència, amb responsabilitat social respecte els nostres treballadors, clients i en general tot l’entorn, amb testimonis de clients reals com a garantia de màxima satisfacció i amb el coneixement de l’entorn i la proximitat. Econòmicament la proposta és viable, tot i que s’ha previst un primer any difícil, fins a assolir un bon posicionament. La competència deslleial i el mercadeig de persones seran el nostre handicap competencial contra el que haurem de lluitar amb aquesta imatge d’empresa seriosa, responsable i en la que el client pot confiar plenament. Així doncs, el propòsit d’aquest projecte és crear una empresa socialment responsable, que doni plena satisfacció als seus clients i millori la qualitat de vida de tots els seus stakeholders.ca
dc.format.extent251ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UABca
dc.subjectLlar, gestió, confiançaca
dc.titleCasals Home Serviciesca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessRestricted accessca
dc.subject.lemacEmpreses -- Creacióca
dc.subject.lemacServei domèsticca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

Mostra el registre d'unitat simple