Mostra el registre d'unitat simple
Les dimensions de la documentació fotogràfica: com enfocar-la com a un recurs pedagògic
dc.contributor | Lemkow Tovias, Gabriel | |
dc.contributor.author | Gamisans Recio, Anna | |
dc.date.accessioned | 2018-09-05T09:18:07Z | |
dc.date.available | 2018-09-05T09:18:07Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://repositori.umanresa.cat/1/301 | |
dc.description.abstract | La present recerca consta d’un procés d’investigació amb l’objectiu d’identificar quins principis requereix la documentació fotogràfica, per tal que esdevingui un recurs pedagògic que reforci l’aprenentatge dels infants i la reflexió educativa, i no pas un instrument de categorització i de control sobre els membres de la comunitat educativa. Per tal d’observar i analitzar la base d’una bona pràctica de documentació s’han marcat un seguit d’ objectius que permetran l’anàlisi de les diverses documentacions creades i exposades, el procés seguit a l’hora de documentar i les idees defensades al projecte educatiu de centre. El marc teòric és un recull d’informació d’autors defensors de la tasca de documentar que exposen l’origen, la funció, i la interacció amb aquesta, creat per entendre el concepte de documentació fotogràfica i els seus beneficis, a més dels inconvenients que pot produir, depenent de l’enfoc que planteja el docent. S’ha emprat una metodologia qualitativa d’ estudi de cas per les condicions que han guiat el treball de camp al centre escollit. Les observacions han estat tractades a partir de la comparació entre el buidatge dels discursos de les docents i l’anàlisi dels resultats obtinguts. D’aquests s’han extret una sèrie de conclusions relacionades amb l’espai i la funció, la reflexió pedagògica i el procés de documentar dins de l’aula, enfocades a la millorar la creació i exposició de documentació. | ca |
dc.format.extent | 37 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Socials-UAB | ca |
dc.relation.uri | https://fubman - my.sharepoint.com/:f:/g/personal/annagr01_correu_fub_edu/EqsOWyrHAuFEoJcJxZo - 5ewBiPgMew5Ofql5QRbrjAWjog | ca |
dc.subject | Fotografies - Documentació | ca |
dc.subject | Educació infantil | ca |
dc.subject | Imatges - Anàlisi | ca |
dc.subject | Material didàctic | ca |
dc.subject | Photographs - Documentation | ca |
dc.subject | Childhood education | ca |
dc.subject | Image analysis | ca |
dc.subject | Teaching--Aids and devices | ca |
dc.subject.classification2 | Línies de treball::Eduació Infantil::Didàctiques::Arts | ca |
dc.title | Les dimensions de la documentació fotogràfica: com enfocar-la com a un recurs pedagògic | ca |
dc.type | Bachelor thesis | ca |
dc.rights.access | Restricted access | ca |
dc.subject.lemac | Fotografies -- Documentació | |
dc.subject.lemac | Educació infantil | |
dc.subject.lemac | Imatges - Anàlisi | |
dc.subject.lemac | Material didàctic | |
dc.description.type | Projecte de recerca | ca |
Fitxers d'aquest element
Aquest element apareix a les col·leccions següents
-
Didàctiques [20]
Elements relacionats amb les didàctiques de ciència, arts, espais, llengua, etc.