Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorLemkow Tovias, Gabriel
dc.contributor.authorGamisans Recio, Anna
dc.date.accessioned2018-09-05T09:18:07Z
dc.date.available2018-09-05T09:18:07Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/301
dc.description.abstractLa present recerca consta d’un procés d’investigació amb l’objectiu d’identificar quins principis requereix la documentació fotogràfica, per tal que esdevingui un recurs pedagògic que reforci l’aprenentatge dels infants i la reflexió educativa, i no pas un instrument de categorització i de control sobre els membres de la comunitat educativa. Per tal d’observar i analitzar la base d’una bona pràctica de documentació s’han marcat un seguit d’ objectius que permetran l’anàlisi de les diverses documentacions creades i exposades, el procés seguit a l’hora de documentar i les idees defensades al projecte educatiu de centre. El marc teòric és un recull d’informació d’autors defensors de la tasca de documentar que exposen l’origen, la funció, i la interacció amb aquesta, creat per entendre el concepte de documentació fotogràfica i els seus beneficis, a més dels inconvenients que pot produir, depenent de l’enfoc que planteja el docent. S’ha emprat una metodologia qualitativa d’ estudi de cas per les condicions que han guiat el treball de camp al centre escollit. Les observacions han estat tractades a partir de la comparació entre el buidatge dels discursos de les docents i l’anàlisi dels resultats obtinguts. D’aquests s’han extret una sèrie de conclusions relacionades amb l’espai i la funció, la reflexió pedagògica i el procés de documentar dins de l’aula, enfocades a la millorar la creació i exposició de documentació.ca
dc.format.extent37 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UABca
dc.relation.urihttps://fubman - my.sharepoint.com/:f:/g/personal/annagr01_correu_fub_edu/EqsOWyrHAuFEoJcJxZo - 5ewBiPgMew5Ofql5QRbrjAWjogca
dc.subjectFotografies - Documentacióca
dc.subjectEducació infantilca
dc.subjectImatges - Anàlisica
dc.subjectMaterial didàcticca
dc.subjectPhotographs - Documentationca
dc.subjectChildhood educationca
dc.subjectImage analysisca
dc.subjectTeaching--Aids and devicesca
dc.subject.classification2Línies de treball::Eduació Infantil::Didàctiques::Artsca
dc.titleLes dimensions de la documentació fotogràfica: com enfocar-la com a un recurs pedagògicca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessRestricted accessca
dc.subject.lemacFotografies -- Documentació
dc.subject.lemacEducació infantil
dc.subject.lemacImatges - Anàlisi
dc.subject.lemacMaterial didàctic
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Miniatura

Aquest element apareix a les col·leccions següents

  • Didàctiques [20]
    Elements relacionats amb les didàctiques de ciència, arts, espais, llengua, etc.

Mostra el registre d'unitat simple