Anàlisi de la percussió corporal a les escoles públiques del Bages (3-6)
Ver/descargar
Fecha
2018-05-07Autor
Tutor/director
Tipo de trabajo
Projecte de recercaCondiciones de acceso
Acceso restringidoMetadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
Els objectius d’aquest treball són analitzar els beneficis de la percussió corporal per als infants i descobrir la presència de la percussió corporal en les escoles. Així doncs, es podrà observar la resolució de dues hipòtesis sobre la percussió corporal a les escoles públiques d’infantil del Bages (3-6). Per tal de respondre a les preguntes d’aquest treball, s’ha plantejat una metodologia qualitativa, però també quantitativa, a partir d’entrevistes a dos professionals de la percussió corporal i d’unes enquestes realitzades als docents de les escoles públiques d’infantil del Bages. Després d’analitzar els resultats obtinguts a les entrevistes, s’han pogut detectar les diferències i semblances que duen a terme els dos professionals i s’ha pogut resoldre la primera hipòtesis plantejada. Aprofundint i comparant els resultats de les enquestes s’ha pogut observar i resoldre la segona hipòtesis plantejada en el treball. En això s’ha pogut observar que la percussió corporal esdevé una eina beneficiosa pels infants i que aquesta, tot i ser coneguda per els docents, necessita de més formació per a poder realitzar-ne una bona aplicació a l’aula.
Palabras clave
Docents , Percussió corporal , Escoles , Bages , Infantil , Teachers , Body percussion , Schools , Childhood educationLínea de treball
Eduació Infantil::Psicologia::Moviment i cosColecciones
- Psicologia [59]