L’espai nadó del Lab 0_6: el material de qualitat és essencial per cobrir les necessitats dels infants segons la fase de desenvolupament
Ver/descargar
Fecha
2018Tutor/director
Tipo de trabajo
Projecte de recercaCondiciones de acceso
Acceso restringidoMetadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
El present estudi pretén posar de manifest la importància que tenen els materials de qualitat a l’hora de promoure l’aprenentatge dels infants, al mateix temps aquests puguin fomentar la seva estimulació sensorial per tal que els permeti descobrir i/o comprendre el món que els envolta. L’estudi es realitza a l’espai nadó del Lab 0_6, un espai de ciència, de descoberta, recerca i documentació per a les primeres edats que té com a objectiu l’observació i anàlisis de les accions que realitzen els infants amb aquests materials de l’espai nadó i així poder dur a terme una proposta de millora. S’analitzen trenta infants de 4 a 36 mesos els quals venen acompanyats per les seves famílies.
Els primers resultats de l’estudi afirmen que a l’espai analitzat manquen algunes accions que ha de dur a terme un infant dels 0 als 36 mesos. Així doncs, els resultats obtinguts permeten idear, repensar i introduir nou material que promogui les accions de sacsejar, omplir i buidar, posar i treure, obrir i tancar i alhora procurar aconseguir cobrir aquestes necessitats afectives, motrius i sensitives dels nens i nenes.
Palabras clave
espai de ciència , materials de qualitat , repensar l’espai , necessitats afectives, motrius i sensitives , 0 a 36 mesos. , Lab 0_6 , Science-Study and teaching , Teaching-Aids and devices-Quality control , Classrooms-Design , Preschool children , Affect (Psychology) , Motor ability in children , Sensory stimulation in newborn infantsColecciones
- Espais de ciència [18]
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: