L’espai nadó del Lab 0_6: el material de qualitat és essencial per cobrir les necessitats dels infants segons la fase de desenvolupament
Date
2018Author
Tutor/director
Bachelor thesis type
Projecte de recercaRight access
Restricted accessMetadata
Show full item recordAbstract
El present estudi pretén posar de manifest la importància que tenen els materials de qualitat a l’hora de promoure l’aprenentatge dels infants, al mateix temps aquests puguin fomentar la seva estimulació sensorial per tal que els permeti descobrir i/o comprendre el món que els envolta. L’estudi es realitza a l’espai nadó del Lab 0_6, un espai de ciència, de descoberta, recerca i documentació per a les primeres edats que té com a objectiu l’observació i anàlisis de les accions que realitzen els infants amb aquests materials de l’espai nadó i així poder dur a terme una proposta de millora. S’analitzen trenta infants de 4 a 36 mesos els quals venen acompanyats per les seves famílies.
Els primers resultats de l’estudi afirmen que a l’espai analitzat manquen algunes accions que ha de dur a terme un infant dels 0 als 36 mesos. Així doncs, els resultats obtinguts permeten idear, repensar i introduir nou material que promogui les accions de sacsejar, omplir i buidar, posar i treure, obrir i tancar i alhora procurar aconseguir cobrir aquestes necessitats afectives, motrius i sensitives dels nens i nenes.
Keywords
espai de ciència , materials de qualitat , repensar l’espai , necessitats afectives, motrius i sensitives , 0 a 36 mesos. , Lab 0_6 , Science-Study and teaching , Teaching-Aids and devices-Quality control , Classrooms-Design , Preschool children , Affect (Psychology) , Motor ability in children , Sensory stimulation in newborn infantsxmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-materies
Ciència -- Educació infantil , Material didàctic , Infants nadons -- DesenvolupamentCollections
- Espais de ciència [18]
The following license files are associated with this item: