Mostra el registre d'unitat simple
Anàlisi de les visites reiterades d'un infant en l'espai de ciència Lab 0_6
dc.contributor | Cantons Palmitjavila, Jordi | |
dc.contributor.author | González Montilla, Laura | |
dc.date.accessioned | 2018-07-20T09:37:19Z | |
dc.date.available | 2018-07-20T09:37:19Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://repositori.umanresa.cat/1/286 | |
dc.description.abstract | Aquest projecte d’investigació es basa en l’educació d’espais de ciències no convencionals, en aquest cas, el Lab 0_6. Amb l’objectiu principal d’analitzar quins canvis d’actitud envers la ciència es produeixen en un infant de 4 anys que visita el Lab 0_6 durant deu sessions i si estableix, a fora de l’espai de ciència, alguna relació respecte a les experiències viscudes. Dins de la present recerca, també es realitza una anàlisi respecte a com evoluciona la relació de l’infant amb altres nens i nenes dins el Lab 0_6. La metodologia d’aquesta investigació s’ha basat en el paradigma qualitatiu i s’ha desenvolupat a través d’un estudi de cas, amb la recollida de diferents observacions i informació proporcionada per l’escola. Per una banda, s’ha analitzat l’actitud i el comportament de l’infant davant de quatre propostes seleccionades dins el Lab 0_6 i com es relaciona amb els altres infants. Per altra banda, s’ha observat quins comentaris, idees o vivències relacionades amb la ciència s’han realitzat fora del Lab 0_6. Els resultats obtinguts ajuden a entendre com s’acosta l’infant als conceptes científics, als reptes, als materials, a les altres persones (infants i adults), com és la seva evolució i quines connexions ha establert fora del Lab 0_6. Finalment, els resultats semblen donar suport al fet que les propostes del Lab 0_6 potencien actituds científiques com la curiositat, l’interès, l’observació, l’atenció i la concentració, també, l’assimilació de nous reptes, el pensament de noves estratègies i hipòtesis i el fet de compartir les descobertes amb els altres. A més, apunten que hi ha una vinculació entre les experiències en el Lab 0_6 i els comentaris o les vivències relacionades amb la ciència en la vida quotidiana de l’infant. | ca |
dc.format.extent | 42 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Socials-UAB | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | * |
dc.subject | Educació infantil | ca |
dc.subject | ciència | ca |
dc.subject | Lab 0_6 | ca |
dc.subject | visites reiterades | ca |
dc.subject | evolució dels coneixements | ca |
dc.subject | Childhood education | ca |
dc.subject | Science education | ca |
dc.subject | Learning | ca |
dc.subject.classification2 | Línies de treball::Eduació Infantil::Espais de ciència - Lab 0_6::Espais de ciència | ca |
dc.title | Anàlisi de les visites reiterades d'un infant en l'espai de ciència Lab 0_6 | ca |
dc.type | Bachelor thesis | ca |
dc.rights.access | Open Access | ca |
dc.subject.lemac | Ciència -- Educació infantil | |
dc.subject.lemac | Infants -- Desenvolupament | |
dc.description.type | Projecte de recerca | ca |
Fitxers d'aquest element
Aquest element apareix a les col·leccions següents
-
Espais de ciència [18]
Treballs vinculats al desenvolupament de la ciència en l'espai Lab 0_6