Search
Now showing items 1-3 of 3
Coeducar a través de la literatura infantil: anàlisi de la literatura infantil, envers la coeducació, de cinc escoles de la ciutat de Sabadell
(Socials-UVic, 2020-06)
El següent treball de final de grau té com a temes principals la coeducació i la literatura infantil. La coeducació és un sistema pedagògic integral que té com a objectiu el desenvolupament de l’alumnat en condicions de ...
La rellevància de l'adquisició de la llengua anglesa a l'etapa infantil segons les famílies dels infants
(Socials-UVic, 2020-02)
Des de l’any 2017, els estudis universitaris a Catalunya demanen que tots els estudiants
que vulguin obtenir un títol universitari, han d’acreditar que tenen el nivell B2 en llengua
anglesa abans de finalitzar els seus ...
La percepció de les mares magribines i les mestres sobre la participació en el centre educatiu
(Socials-UVic, 2020-06)
El següent estudi de cas, ens ha permès conèixer la percepció que tenen les mares d’origen magribí de l’escola Auró, en relació amb aspectes com la participació en el centre, la relació amb les educadores i la implicació ...