Exploració Societat per sublínia de treball "Línies de treball::Eduació Infantil::Societat::Cultura i gènere"
Ara es mostren els elements 1-7 de 7
-
Anàlisi dels estereotips de gènere en els patis educatius del segon cicle d'educació infantil
(Socials-UVic, 2022-06)El present treball de final de grau tracta sobre els estereotips de gènere i com aquests es poden veure reflectits en el joc simbòlic dels infants en el pati educatiu, tenint en compte que l'espai del pati educatiu és ... -
La construcció del gènere en el dibuix dels infants
(Socials-UVic, 2019-06)Aquest treball consta d’una investigació sobre els estereotips de gènere que mostren els infants de dues aules de P5, de les escoles Tecnos i Sagrat Cor. Es realitzarà a través de 2 tests els quals demanen als infants un ... -
El desenvolupament de l’expressió dels rols de gènere en el joc simbòlic
(Socials-UVic, 2021)Aquest treball consta d’una investigació sobre el desenvolupament de l’expressió dels rols del gènere en el joc simbòlic en infants de 3 a 5 anys. Es tracta de l’observació directa i no participativa de 3 sessions a cada ... -
L’aplicació actual dels contes tradicionals des d'una perspectiva dels estereotips i rols de gènere
(Socials-UVic, 2022-06)El present treball de Final de Grau tracta sobre els contes tradicionals com a possibles transmissors d'estereotips i rols de gèneres i si tenen o no aplicació a les aules d'infantil actuals. Tenint en compte la importància ... -
Observació de l’espai de contes del Lab 0_6 i la incidència visual de les il·lustracions envers el gènere
(Socials-UAB, 2018)L’objectiu de l’estudi que es presenta a continuació és investigar, a partir d’un total de 13 dies i de 65 observacions d’estada al Lab0_6, l’ús que donen els infants a la proposta de Biblioteca, quins han estat els llibres ... -
El tractament del gènere en els llibres infantils
(Socials-UVic, 2022-06)RESUM “Que presumida que és la meva nena”, “el blau pels nens i el rosa per les nenes”, “Plores com una nena”, “No ho entendràs perquè ets dona”, “Els homes són racionals i les noies emocionals”, “Intel·ligent com el ... -
Transsexualitat a les aules d'infantil: Reflexions sobre un nou model pedagògic
(Socials-UVic, 2022-06)El treball presentat investiga el tractament de la transsexualitat infantil a les escoles, concretament a la segona etapa d’Educació Infantil. L’estudi ha seguit una línia teòrica que qüestiona l’organització social dualista ...