Exploració Didàctiques per sublínia de treball "Línies de treball::Eduació Infantil::Didàctiques::Espais"
Ara es mostren els elements 1-8 de 8
-
Els ambients: paper del/la mestre/a
(Socials-UVic, 2022-02)Aquest treball pretén explorar la pedagogia dels ambients d’aprenentatge a l’educació infantil i quin rol hi té el mestre en tot el procés. El propòsit és aprofundir més en el tema a partir de la recerca d’informació, ... -
Anàlisi i propostes de millora dels espais de biblioteca d'aula
(Socials-UVic, 2022-06)El present Treball Final de Grau tracta sobre els espais de biblioteca d'aula d'educació infantil i com aquests han d'estar organitzats per tal de promoure l'educació literària dels més petits. Tenint en compte la importància ... -
Com influeixen els espais diàfans en l'aprenentatge dels infants?
(Socials-UVic, 2021-05)El present Treball de Final de Grau tracta sobre els espais diàfans educatius i com aquests influeixen en l’aprenentatge dels infants. Tenint en compte la importància de l’espai en l’àmbit educatiu, el següent treball ... -
Com influeixen els patis escolars en el joc i comportament de quatre nenes de cinc anys?: Una comparació del joc i comportament de quatre nenes de cinc anys i dels seus patis escolars diversos
(Socials-UVic, 2022-06)Aquest Treball Final de Grau tracta sobre quatre patis escolars i com aquests influeixen en el joc de quatre nenes de cinc anys. Parteix de l’interès de respondre una pregunta: Què passa si un pati no té res envers un pati ... -
Currículum i entorn a l’escola rural Freixinet
(Socials-UVic, 2020-06)L’objectiu d’aquest treball de recerca és conèixer la metodologia que usen els docents de l’escola rural de Freixinet quan fan activitats a l’entorn amb els infants d’educació infantil. Tenint en compte autors com Boix ... -
El disseny dels espais educatius a l'aula d'educació infantil està al servei de la pedagogia de l'escola?
(Socials-UVic, 2020-06)En el present treball es planteja com l'espai d'una aula d'Educació Infantil és un agent més d'aprenentatge pels infants. L'objectiu principal és indagar com el disseny de l'espai d'una aula d'Educació Infantil està en ... -
L'hort com a recurs per a treballar els objectius de desenvolupament sostenible
(Socials-UVic, 2021-06)L’Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible planteja disset objectius (ODS) a aconseguir en temàtiques com la salut, l’educació, les desigualtats o el medi ambient. Només el compromís i les actuacions de tothom i a ... -
Observació sistemàtica de l'impacte de l'arquitectura i l'espai en el desenvolupament psicomotor i autonomia personal en infants 0-3 anys
(Socials-UVic, 2021-05-24)El present treball d’investigació pretén indagar com l’arquitectura i el disseny dels espais –la seva organització, el tipus de mobiliari utilitzat, etc.-, i l’ús d’aquests, fomenta o limita el desenvolupament psicomotor ...