Cerca
Ara es mostren els elements 1-4 de 4
Anàlisi d’un recull de contes que promouen treballar la resiliència
(Socials-UVic, 2019-05)
La resiliència és la capacitat de superar qualsevol adversitat de la vida. Ens permet als éssers humans a seguir endavant, tot i passar-nos quelcom desagradable i fins i tot traumatitzant. Avui en dia als infants que tenim ...
El racó del conte com a motor de la cultura literària a l’etapa 3-6 anys
(Socials-UVic, 2020-06)
Avui en dia la literatura infantil forma part de moltes de les aules d’Educació infantil,
la gran majoria disposen d’un racó de contes o una biblioteca d’aula. Ara bé quina és
la importància que les escoles donen aquest ...
Observació dels efectes de la musicoteràpia en el comportament de tres infants amb transtorn de l'espectre autista
(Socials-UVic, 2020-06)
La musicoteràpia és un recurs terapèutic que utilitza la música i els seus elements per
ajudar a les persones a afavorir i millorar la seva qualitat de vida en entorns mèdics,
educatius i quotidians (Federació Mundial ...
La conversa entesa com a generadora de coneixement
(Socials-UAB, 2018)
Actualment, la conversa pren un paper secundari en les pràctiques educatives de les escoles, en lloc de ser l’eix central de tota intervenció, ja que és utilitzada, tal com exposa Portillo (1992), per omplir aquelles estones ...