Exploració Psicologia per títol
Ara es mostren els elements 51-59 de 59
-
El racó del conte com a motor de la cultura literària a l’etapa 3-6 anys
(Socials-UVic, 2020-06)Avui en dia la literatura infantil forma part de moltes de les aules d’Educació infantil, la gran majoria disposen d’un racó de contes o una biblioteca d’aula. Ara bé quina és la importància que les escoles donen aquest ... -
Relació entre creativitat i habilitats socials en infants de 5-6 anys
(Socials-UVic, 2020-06)En la present recerca s’ha analitzat la relació entre creativitat i habilitats socials en infants. L’interès per l’estudi sorgeix per la controvèrsia teòrica al respecte (Mumford i Gustafson, 1988; Csikszentmihalyi, 1998). ... -
La relació entre la creativitat i la resolució de problemes interpersonals a Educació Infantil
(Socials-UVic, 2022-06-13)El present treball de Final de Grau que es presenta a continuació surt de l’interès a conèixer si hi ha una relació entre la creativitat i la resolució de problemes interpersonals en l’etapa d’educació infantil. El ... -
Relació entre la motricitat global i l’aprenentatge de la lectura i de l’escriptura
(Socials-UVic, 2019-05-20)L’escriptura i la lectura estan influenciades pel desenvolupament motriu, processos de l’ésser humà que estan en continua evolució. Autors de diverses disciplines científiques com Ajuriaguerra, Piaget o Le Boulch entre ... -
La resiliència a l’educació infantil: coneixement i promoció
(Socials-UVic, 2019-05)La resiliència és un constructe versàtil entès per diversos autors i autores com a procés dinàmic entre la persona i l’entorn que es genera a partir de la interacció entre els mecanismes de resiliència i de no resiliència, ... -
La teràpia assistida amb cavalls: coneixement i opinió dels docents i els efectes en el desenvolupament d'un infant (emocional, social i conductual) amb trastorn de l'espectre autista
(Socials-UAB, 2018-05)La teràpia assistida amb cavalls (TAC) és una tècnica que realitza un professional que fent ús del cavall i del seu entorn contribueix al desenvolupament integral d’una persona (Vives, 2015). L’objectiu d’aquest treball ... -
La tècnica dels mandales a una aula de P-5
(Socials-UVic, 2019-06)El present estudi té per finalitat realitzar una reflexió sobre els efectes de l'aplicació de la tècnica dels mandales a Educació Infantil, en concret, a una aula deP-5.En aquest sentit,es va realitzar una recerca en ... -
El treball del moviment corporal en classes de música: estudi de centres d’educació especial i centres d’educació ordinària
(Socials-UAB, 2018-05-07)Aquest treball de final de grau estudia l’ús què es fa del moviment corporal en les aules de música. És a dir, com es vincula el moviment amb la música i de quina manera es realitza. Això, es vol descobrir realitzant una ... -
El treball emocional d'una aula de caminants d'una escola bressol de Manresa
(Socials-UVic, 2021-06)Segons Bisquerra i Pérez (2012), l’educació emocional és un procés educatiu continu per potenciar el desenvolupament de les competències emocionals com a element essencial de l’ésser humà, amb l’objectiu d’augmentar el seu ...