Show simple item record

dc.contributorSebastián Lázaro, Diana
dc.contributor.authorLlobet Castro, Carla
dc.date.accessioned2022-11-11T11:03:46Z
dc.date.available2022-11-11T11:03:46Z
dc.date.issued2022-06-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10609/146792
dc.description.abstractEls nens i nenes amb trastorn del desenvolupament del llenguatge (TDL) presenten dificultats tant a l’escala lingüística com cognitiva i social, patint un major risc d'exclusió i assetjament escolar. Aquest treball de final de grau pretén conèixer si la creació d’un conte infantil, dirigit principalment als infants, però també a la població en general, pot facilitar la sensibilització i la comprensió del desenvolupament dels infants amb TDL de 4 a 12 anys i reduir el risc d’assetjament i exclusió. Així doncs, aquest conte tracta de ser una eina senzilla i visual per disminuir aquest problema i, conseqüentment, millorar la qualitat de vida dels infants amb trastorn del desenvolupament del llenguatge. Per analitzar l’eficàcia d’aquesta eina es va fer ús d’un qüestionari ad hoc. pre. i post. intervenció. Els resultats van revelar diferències estadísticament significatives entre les respostes donades abans i després de la intervenció. La conclusió és que el conte ha tingut un efecte positiu en els nens i nenes de totes les edats.ca
dc.description.abstractChildren with language developmental disorder (DLD) have language, cognitive and social difficulties, and are at greater risk of exclusion and bullying. This final degree project consists in finding out if the creation of a children's story, aimed mainly at children, but also at the general population, can facilitate awareness and understanding of the development of children with TDL from 4 to 12 years and reduce the risk of harassment and exclusion. Thus, this story aims to be a simple and visual tool to reduce this problem and, consequently, to improve the quality of life of children with language development disorder. An ad hoc. questionnaire was used to analyse the effectiveness of this tool. pre. and post. intervention. The results revealed statistically significant differences between responses given before and after the intervention. Therefore, we conclude that the story has had a positive effect on children of all ages.ca
dc.format.extent47ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSalut-UVicca
dc.subjectTrastorn específic del llenguatgeca
dc.subjectTrastorn del desenvolupament del llenguatgeca
dc.subjectConte infantilca
dc.titleEls contes infantils per conscienciar sobre el desenvolupament d’infants amb TDL i reduir el risc d’exclusióca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessRestricted accessca
dc.subject.lemacTrastorn específic del llenguatgeca
dc.subject.lemacTrastorns del llenguatge en els infantsca
dc.subject.lemacContes infantilsca
dc.subject.lemacAssetjament -- Prevencióca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record