Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorQuesada Pallarès, Carla
dc.contributor.authorGras Badia, Meritxell
dc.date.accessioned2022-07-14T08:54:19Z
dc.date.available2022-07-14T08:54:19Z
dc.date.issued2022-06-02
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/1090
dc.description.abstractEl present Treball Final de Grau tracta sobre quin impacte té l’agressivitat en les aules d’Educació Infantil amb la finalitat d’analitzar les diverses situacions d’agressivitat en el dia a dia a l’aula amb infants de 5-6 anys. S’ha dut a terme a partir d’una metodologia mixta, en tres observacions d’aula i dues entrevistes. Per assolir l’objectiu principal de la investigació, s’ha realitzat un estudi de cas d’un centre educatiu del Bages que, tot adaptant la graella COPRAG (2016), i aplicant-la a 24 infants d’entre 5 i 6 anys. Els resultats apunten que destaca en primer lloc l’agressivitat física, seguidament la verbal i per últim, la d’exclusió de joc. L’agressivitat a les escoles és un element comú en el dia a dia i és important, tant pels alumnes com pels educadors/es, tractar-ho a temps i evitar possibles problemes majors per tal d’aconseguir viure en una societat millor i afavorir la convivència. Per això, cal tenir en compte que hi influiran els tres agents educatius: l’escola, la família (entorn) i els infants.ca
dc.description.abstractThis Final Degree Project deals with the impact of aggressiveness in preschool classrooms in order to analyze the different situations of aggressiveness in the day-today life in the classroom with children from 5-6 years old. It has been carried out based on a mixed methodology, in three classroom observations and two interviews. To achieve the main objective of the research, a case study has been carried out of an educational center in Bages that, adapting the COPRAG grid (2016), and applying it to 24 children between 5 and 6 years old. The results indicate that physical aggression stands out first, followed by verbal and ultimately game exclusion. Aggression in schools is a common element in everyday life and it is important, both for students and educators, to deal with it on time and avoid possible major problems to achieve living in a better society and promote coexistence. Therefore, it should be borne in mind that the three educational agents will influence them: the school, the family (environment) and the children.ca
dc.format.extent44 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UVicca
dc.subjectagressivitatca
dc.subjectinfànciaca
dc.subjectconductes disruptivesca
dc.subjectrol del docentca
dc.subjectaggressivenessca
dc.subjectchildhoodca
dc.subjectdisruptive behaviorsca
dc.subjectteachers’ roleca
dc.subject.classification2Línies de treball::Eduació Infantil::Psicologia::Emocionsca
dc.titleEstudi de l'impacte social de l'agressivitat en l'etapa d'infantilca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessRestricted accessca
dc.subject.lemacAgressivitat en els infantsca
dc.subject.lemacEducació infantilca
dc.subject.lemacMestres -- Actitudsca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

  • Psicologia [59]
    Treballs vinculats amb la psicologia de l'infant en etapa 0-6 anys: intel·ligència, emocions, moviment i desenvolupament

Mostra el registre d'unitat simple