Exploració per matèria "Diferències entre sexes en l'educació"
Ara es mostren els elements 1-7 de 7
-
Anàlisi en perspectiva de gènere de les accions, interaccions i agrupacions dels infants en diverses propostes de ciència del Lab0_6
(Socials-UVic, 2020-06)Els estereotips de gènere, segons McDowell, són comportaments que la societat considera propis dels homes o de les dones. Aquests influencien als nens i les nenes des de les primeres edats en la idea que ells i elles tenen ... -
Autoavaluació docent en perspectiva de gènere
(Socials-UVic, 2021)Actualment vivim en una societat que està molt condicionada pels rols de gènere, la participació majoritària de l’home i els estereotips que defineixen a un sexe o l’altre. Des de l’educació, és més necessari que mai fer ... -
La coeducació al pati escolar: una comparativa d'espais i materials en dos centres d'educació infantil
(Socials-UVic, 2019-06)Actualment la coeducació és un tema força treballat a moltes escoles, ja que de cada cop més la societat està lluitant per tal d’aconseguir més igualtat entre els homes i les dones per tal de fer desaparèixer qualsevol ... -
Coeducació: mitjà per a la igualtat: observació i anàlisi d'un espai de cuina a l'Escola Puigberenguer de Manresa
(Socials-UAB, 2018-05-07)Un tema actualment present i preocupant a la societat d’avui dia és el sexisme. Contínuament es veuen notícies de casos relacionats amb el tema. Un dels mitjans i/o àmbits per aconseguir una societat sense estereotips i ... -
La construcció del gènere en el dibuix dels infants
(Socials-UVic, 2019-06)Aquest treball consta d’una investigació sobre els estereotips de gènere que mostren els infants de dues aules de P5, de les escoles Tecnos i Sagrat Cor. Es realitzarà a través de 2 tests els quals demanen als infants un ... -
Discursos i materials: de-construïnt les categories de gènere en les propostes d'acció del LAB 0_6
(Socials-UVic, 2020-06)El present treball tracta d’una investigació duta a terme a l’espai de ciència de lliure elecció, LAB 0_6 de Manresa. La investigació segueix la perspectiva feminista postestructuralista reconstituïda (Rodríguez Menéndez ... -
Prejudicis de gènere dels mestres d'Educació Infantil i com aquests els transmeten a l’aula
(Socials-UAB, 2018)Els centres d’Educació Infantil són responsables de promoure la igualtat d’oportunitats de nenes i nens, incorporant la perspectiva de gènere a l’acció educativa, prevenint i gestionant els comportaments i actituds ...