Exploració per autor "Quesada Pallarès, Carla"
Ara es mostren els elements 1-13 de 13
-
Anàlisi de les propostes i dinàmiques dels docents per a potenciar la creativitat a E.I.
Fuster Oliva, Cristina (Socials-UVic, 2022-06-02)El Treball Final de Grau tractava sobre la creativitat, tot tenint en compte la importància d’aquest element en l’Educació Infantil. L'objectiu del treball era conèixer en quines propostes i dinàmiques es fomentava la ... -
Autoavaluació docent en perspectiva de gènere
Puig Farràs, Àfrica (Socials-UVic, 2021)Actualment vivim en una societat que està molt condicionada pels rols de gènere, la participació majoritària de l’home i els estereotips que defineixen a un sexe o l’altre. Des de l’educació, és més necessari que mai fer ... -
Com ha afectat la Covid-19 als infants i les famílies?
Montes Collado, Laura (Socials-UVic, 2022-06-02)El present Treball de Final de Grau tracta sobre com la Covid-19 ha impactat els infants i les seves famílies, a nivell emocional així com dels vincles que s’estableixen entre l’infant i la família. Per assolir l’objectiu ... -
Competències emocionals en mestres en formació i en actiu de Catalunya i els Estats Units d'Amèrica
Álvarez López, Anna (Socials-UVic, 2020-06)Els estudis destaquen la importància que les mestres d’educació infantil tinguin formació en competències emocionals, per tal de millorar la qualitat de l’educació i assolir amb èxit la seva professió. No obstant això, no ... -
Desenvolupament professional del docent mexicà i català: formació del docent en els seus primers anys de treball en una escola pública
Portet Alarcón, Mar (Socials-UVic, 2021)Partint de la importància en la formació del docent, en el present treball d'investigació s'analitza les diverses perspectives i visions que tenen Mèxic i Catalunya respecte a la formació dels docents al llarg de la seva ... -
Estudi de l'impacte social de l'agressivitat en l'etapa d'infantil
Gras Badia, Meritxell (Socials-UVic, 2022-06-02)El present Treball Final de Grau tracta sobre quin impacte té l’agressivitat en les aules d’Educació Infantil amb la finalitat d’analitzar les diverses situacions d’agressivitat en el dia a dia a l’aula amb infants de 5-6 ... -
L’impacte de formar-se en el Lab 0_6
Solà Fargas, Marta (Socials-UVic, 2019-06)L’espai de ciències LAB 0-6 ofereix diverses propostes i aprenentatges que ajuden a apropar la ciència als infants que hi participen. Els/les educadors/es també tenen l’oportunitat de gaudir d’una visita en aquest espai ... -
Mètode Olivera: conductes motrius intel·ligents
Sanz Marin, Laura (Socials-UAB, 2018)El present treball tracta d'un estudi sobre un nou mètode de psicomotricitat, el mètode Olivera, el qual es caracteritza per treballar les intel·ligències múltiples en les seves sessions. S'ha avaluat l'efectivitat d'aquest ... -
La millora de la consciència fonològica en infants de 5 i 6 anys
Aribau Miras, Maria (Socials-UVic, 2019-05)La consciència fonològica està lligada directament amb els processos de lectura i escriptura, argumentat al marc teòric d'aquest treball per diversos autors i estudis. Els objectius d’aquest treball són conèixer més sobre ... -
Prejudicis de gènere dels mestres d'Educació Infantil i com aquests els transmeten a l’aula
Lorente, Miriam (Socials-UAB, 2018)Els centres d’Educació Infantil són responsables de promoure la igualtat d’oportunitats de nenes i nens, incorporant la perspectiva de gènere a l’acció educativa, prevenint i gestionant els comportaments i actituds ... -
Les propostes del Lab 0_6 són inclusives pels infants amb TEA?: "La piscina de les llavors” i “Les baldufes”
Valldeperes Parcerisa, Mireia (Socials-UVic, 2019-06)L’estudi es realitza al Lab 0_6, un espai científic i educador, amb una gran diversitat de propostes relacionades amb la ciència. És un espai pensat per afavorir l’acció autònoma i intencionada dels infants per tal d’afavorir ... -
El racó del conte com a motor de la cultura literària a l’etapa 3-6 anys
Traserra Baraut, Dimna (Socials-UVic, 2020-06)Avui en dia la literatura infantil forma part de moltes de les aules d’Educació infantil, la gran majoria disposen d’un racó de contes o una biblioteca d’aula. Ara bé quina és la importància que les escoles donen aquest ... -
La rellevància de l'adquisició de la llengua anglesa a l'etapa infantil segons les famílies dels infants
Ortiz Castejón, Míriam (Socials-UVic, 2020-02)Des de l’any 2017, els estudis universitaris a Catalunya demanen que tots els estudiants que vulguin obtenir un títol universitari, han d’acreditar que tenen el nivell B2 en llengua anglesa abans de finalitzar els seus ...