Formació de la infermera d’urgències dels hospitals a Catalunya i a Dinamarca
Visualitza/ Obre
Data
2017-06-13Autor
Tutor/director
Tipus de treball
Projecte de recercaCondicions d'accés
Accés obertMetadades
Mostra el registre d'unitat completAbstract
Introducció:
La formació de la infermera d’urgències és clau per una bona atenció assistencial. Aquest treball estudia i compara quins són la formació i experiència professional que necessita una infermera que treballa al servei
d’urgències a hospitals de Catalunya i a hospitals de Dinamarca.
Objectius:
L’objectiu d’aquest treball és fer un estudi comparatiu entre la formació de les infermeres d’urgències d’hospitals de 2n i 3r nivell a Dinamarca i a hospitals de
2n i 3r nivell a Catalunya, el perfil laboral dels professionals d’aquest sector i quants anys han estat en aquest servei.
Metodologia:
Per dur a terme aquest estudi es farà un estudi descriptiu, observacional i transversal als departaments d’urgències d’hospitals de Catalunya i Dinamarca.
La població d’estudi són totes les infermeres que
reballen actualment als
serveis d’urgències d’aquests hospitals. Hi han 31 variables qualitatives nominals, ordinals i mètriques discretes que fan referència als tipus i nivells
d’estudis de les infermers d’urgències així com al número d’anys que han estat treballant al sector.
Les dades s’obtindran mitjançant un qüestionari de preguntes obertes i tancades, s’introduiran i s’analitzaran amb el programa SPSS en tres fases.
Primer es descriuran les dades obtingudes, després s’analitzaran i per últim es compararan els resultats obtinguts entre els diferents hospitals.
Resultats esperats: Un cop realitzat el projecte d’investigació s’espera conèixer les semblances i
diferències en el nivell de formació acadèmica i experiència laboral de les infermeres d’urgències a diferents hospitals de Catalunya i Dinamarca.
Paraules clau
Training, Emergency room, NursingCol·leccions
- Professió [28]
Els fitxers de llicència següents estan associats amb aquest element: