Listar Alteracions pragmàtiques por fecha de publicación
Mostrando ítems 1-4 de 4
-
Intervenció logopèdica en la pragmàtica en nens de 3 a 12 anys amb la síndrome d'Asperger
(Salut-UAB, 2017-06)Introducció: Els infants amb la síndrome d’Asperger (SA) inicien l’adquisició del llenguatge de forma normal en el temps, tot i que en algunes ocasions, pot aparèixer un cert retard. Un cop el llenguatge s’ha iniciat, ... -
Efectivitat de les intervencions logopèdiques en àmbit natural per nens entre 2 i 14 anys amb trastorn de l’espectre autista (TEA)
(Salut-UVic, 2019-05)El trastorn de l'espectre autista (TEA) és cada vegada més diagnosticat. Afecta principalment l'àrea de la comunicació tant verbal com no verbal. Existeixen 5 formes d'autisme i aquest treball es centra en els trastorns ... -
L’efectivitat de l’equinoteràpia en l’estimulació de les habilitats pragmàtiques de nens amb TEA
(Salut-UVic, 2019-05)Introducció. La inclusió d’animals en activitats terapèutiques, coneguda com a Teràpia assistida amb animals (TAA) ha estat suggerida com una intervenció per al Trastorn de l’Espectre Autista (TEA), concretament destaca ... -
Efectividad de la musicoterapia sobre las habilidades comunicativas en niños de 5 a 12 años con trastorno del espectro autista
(Salut-UVic, 2020-06)Introducción: El trastorno del espectro autista (TEA) es un trastorno del desarrollo neurológico que comienza en la infancia y perdura toda la vida. Se manifiesta con una gran variedad de síntomas tales como una alteración a ...