Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorGarcía Collado, Francis
dc.contributor.authorCastellar Benito, Tiaré
dc.date.accessioned2021-07-16T09:03:41Z
dc.date.available2021-07-16T09:03:41Z
dc.date.issued2021-07-14
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/641
dc.description.abstractAmb aquest Treball de Fi de Grau, s’ha volgut fer un estudi sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat1, les seves aproximacions teòriques, simptomatologia, criteris de diagnòstic i, per altra banda, s’ha cercat informació sobre l’escola inclusiva dins el nostre sistema educatiu. Partint de la recerca de diferents intervencions educatives dins l’aula amb infants TDAH, en fer la menció d’infància i salut, també s’ha preparat un material a partir d’unes pautes per poder captar, enfocar i mantenir l’atenció dels infants. Amb això, s’ha creat una guia didàctica amb 50 propostes diferents i el seu material pertinent. Així doncs, amb la implementació del material dins l’aula, s’ha pogut observar un canvi en l’infant i el grup d’aula, demostrant, com esmenten altres estudis, que les intervencions conductuals a l’aula poden ser útils en aquest tipus de situacions.ca
dc.description.abstractWith this Final Degree Project, research has been carried out on Attention Deficit and Hyperactivity Disorder, their theoretical approaches, symptomatology, diagnostic criteria, and, on the other hand, information about inclusive schools has been searched within our educational system Based on the research on different educational interventions in classrooms with ADHD children, making the mention of childhood and health, a material has also been created based on guidelines to capture, focus and maintain the attention of children. With this, a didactic guide has been created with 50 different proposals and their relevant material to use it. Therefore, with the implementation of the material in the classroom, a change has been observed in the child and, within, in the classroom group, demonstrating, as other studies mentioned, that behavioral interventions in the classroom can be useful in this type of situation.ca
dc.format.extent122 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UVicca
dc.subjectAttention Deficit Disorderca
dc.subjectHyperactivityca
dc.subjectMaterialca
dc.subjectInclusionca
dc.subjectInterventionca
dc.subjectDèficit d'Atencióca
dc.subjectHiperactivitatca
dc.subjectMaterialca
dc.subjectInclusióca
dc.subjectIntervencióca
dc.subject.classification2Línies de treball::Eduació Infantilca
dc.subject.classification2Línies de treball::Eduació Infantil::Psicologiaca
dc.titleL'escola inclusiva amb alumnes amb TDAH: eines, mitjans i reptes del personal docent: elaboració d'un material per al treball de l'atenció sostingudaca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessRestricted accessca
dc.subject.lemacTrastorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitatca
dc.subject.lemacIntervenció educativaca
dc.subject.lemacMaterial didàcticca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail
Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

  • Psicologia [59]
    Treballs vinculats amb la psicologia de l'infant en etapa 0-6 anys: intel·ligència, emocions, moviment i desenvolupament

Mostra el registre d'unitat simple