Percepcions de les mestres sobre el seu rol en el treball per projectes a l'educació infantil
Visualitza/ Obre
Data
2021-05Autor
Tutor/director
Tipus de treball
Projecte de recercaCondicions d'accés
Accés restringitMetadades
Mostra el registre d'unitat completAbstract
La investigació que es presenta a continuació, sorgeix de l’interès i de la necessitat de
saber quin és el punt de vista dels docents sobre el Treball per Projectes i quin és el seu
rol. Hi ha nombrosos estudis i articles que parlen sobre aquest tipus de treball i com ha
de ser el paper del mestre o de la mestra tal com es podrà veure en el marc teòric del
treball, però cap que s’hagi trobat té en compte la visió i les vivències de docents que
es troben en aules d’Educació Infantil.
És per això que es decideix dur a terme una investigació mitjançant entrevistes en
profunditat a mestres que treballin per projectes amb els seus alumnes d’Infantil i poder
saber quina és la seva visió respecte al que comporta el Treball per Projectes.
Com a resultat de la investigació es fa una anàlisi per saber i determinar quina visió es
té des de la docència tot el que implica aquest tipus de treball. Algunes de les
conclusions a les quals s’ha arribat són que el rol del mestre en el Treball per Projectes
és imprescindible, la seva manera d’actuar té una gran influència en l’aprenentatge dels
infants o que el tema que es tracta en el Treball per Projectes sorgeix de l’interès dels
infants. The research presented below arises from the interest and need to know the views of
teachers on Project Work and their role. There are numerous studies and articles about
this type of work and how the role og the teacher should be as seen in the theorical
framework of the project, but none that has been found takes into account the vision and
experiences of teachers found in kindergarten classrooms.
Therefore it is decided to conduct an investigation through in-depth interviews with
teacher working for projects with their children’s students and to be able to know what
their vision is with regard to what project work entails.
As a result of the research, an analysis is made to find out and determine what view is
taken from teaching everything that involves this type of work. Some of the conclusions
reached are that the teacher’s role in Work for Projects is indispensable, their way of
acting has a great influence on the learning of children, or that the subject of Project
Work arises from the interest of children.
Paraules clau
rol del mestre , treball per projectes , aprenentatge , educació infantil , educació formal , teacher's role , project method , pre-primary education , formal educationSublínia de treball
Eduació Infantil::Societat::Millora docentCol·leccions
- Didàctiques [20]