Buscar
Mostrando ítems 1-4 de 4
Els coneixements i les actuacions dels docents de segon cicle d'educació primària envers les dislàlies funcionals
(Salut-UAB, 2018-05-14)
Una dislàlia és una alteració en l'articulació específica i constant causada per una funció incorrecta dels òrgans perifèrics de la parla. Així doncs, aquesta dificultat impedeix que es pugui articular de forma adient els ...
Efectividad de los ejercicios oromotores no verbales para la rehabilitación de las dislalias funcionales
(Salut-UVic, 2019-05)
Dentro de los diferentes trastornos que afectan al habla, se encuentra un tipo concreto denominado dislalia funcional, la cual se define como una dificultad articulatoria en uno o más sonidos de una determinada lengua ...
Eficacia de las praxias orofaciales no verbales en la reeducación logopédica en niños franceses de entre 5 años y 7 años y 11 meses con trastorno de articulación
(Salut-UVic, 2020-06)
El trastorno de articulación se define como la dificultad en pronunciar uno o varios fonemas sin que exista una alteración orgánica, neurológica o audiogénica asociada. Una de las estrategias de reeducación que suelen ...
La importància que donen els logopedes a la intervenció basada en la motricitat orofacial, en nens de 5 a 7 anys amb dislàlia evolutiva de caràcter fonètic
(Salut-UAB, 2017-06)
La dislàlia, o trastorn de l’articulació, és la dificultat per aconseguir la correcta articulació dels fonemes. La seva classificació dependrà de la seva etiologia. Dins d’aquesta classificació, trobem la dislàlia evolutiva. ...