Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorCano Autet, Meritxell
dc.contributor.authorBorrell Ruiz, Irinia
dc.date.accessioned2019-07-17T07:55:35Z
dc.date.available2019-07-17T07:55:35Z
dc.date.issued2019-05-20
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/375
dc.description.abstractLa creativitat és un procés clau pel desenvolupament personal i el progrés social, per tant, és necessària (Csikszentmihaldy, 1996). Per altra banda, Piaget (1956) defineix el joc com una activitat creativa i una forma natural que tenen els infants per conèixer el món i expressar-se. El principal objectiu del present estudi és conèixer la relació entre la creativitat i el joc simbòlic, per fer-ho es necessita conèixer els nivells de joc simbòlic i de creativitat en el qual es troben els infants. També es pretén explorar si els resultats dels tests de creativitat coincideixen amb la percepció que tenen les mestres. Per aconseguir aquests objectius s’utilitzen el Test de pensament creatiu (Torrance, 1966), el PCAM (Torrance, 1980) i una pauta d’observació del joc simbòlic. Aquests instruments es posaran en pràctica amb 35 infants de P5 i amb dues mestres de les respectives aules. Els resultats de la present recerca han demostrat l’existent relació entre la creativitat i el joc simbòlic, evidenciant que, majoritàriament, els infants que es troben en un nivell de joc simbòlic superior, tenen una creativitat més elevada. També s’ha pogut conèixer que l’habilitat dels mestres per identificar els seus alumnes més creatius depèn de les característiques personals i creences.ca
dc.format.extent121 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UVicca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjectcreativityca
dc.subjectsymbolic playca
dc.subjectchildhood educationca
dc.subjectcreativitatca
dc.subjectjoc simbòlicca
dc.subjecteducació infantilca
dc.subject.classification2Línies de treball::Eduació Infantil::Psicologia::Creativitatca
dc.titleLa creativitat figurativa i motriu a l'educació infantil i la seva relació amb el joc simbòlicca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessRestricted accessca
dc.subject.lemacCreativitatca
dc.subject.lemacJocs -- Aspectes simbòlicsca
dc.subject.lemacEducació infantilca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

  • Psicologia [59]
    Treballs vinculats amb la psicologia de l'infant en etapa 0-6 anys: intel·ligència, emocions, moviment i desenvolupament

Mostra el registre d'unitat simple

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain