Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorAmorós Gómez, Montserrat
dc.contributor.authorFlores Torregrosa, Andreu
dc.date.accessioned2018-07-26T08:16:06Z
dc.date.available2018-07-26T08:16:06Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/293
dc.description.abstractAquesta recerca pretén donar resposta al compromís que els docents i els centres de la comarca del Bages ofereixen sobre la implementació de les tecnologies focalitzades a la millora de l’aprenentatge en el segon cicle d’educació infantil. Per aquest estudi es segueix el model de Prendes sobre l’avaluació de la competència digital a través d’enquestes i el model de Colás i Pablos per l’avaluació del suport que el centre ofereix sobre les noves tecnologies, a través d’entrevistes. Aquest estudi descriu el procés i les dificultats que els centres i els docents segueixen en la implementació de les TIC i la seva conversió a les tecnologies aplicades a l’aprenentatge. Els resultats indiquen com els centres de la comarca del Bages entenen la importància de les TIC i com han d’adaptar-se a la societat tecnològica, dotant-se de l’equipament necessari però encara falta temps per adaptar aquestes oportunitats a les possibilitats d’aprenentatge dels infants. Referent als docents, existeix una actitud positiva cap a la integració de les noves tecnologies en l’aprenentatge però no concorda amb la formació i la comunicació entre centre i docent respecte a la integració de les TAC, el qual provoca un estancament en l’evolució de l’aprenentatge amb TIC.ca
dc.format.extent39 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UABca
dc.subjectTICca
dc.subjectTACca
dc.subjectTecnologies de l'aprenentatgeca
dc.subjectBagesca
dc.subjectCompetència digitalca
dc.subjectDigital competence.ca
dc.subjectTecnologia de la informacióca
dc.subjectInformation technologyca
dc.subjectTecnologia educativaca
dc.subjectEducational technologyca
dc.subjectAlfabetització digitalca
dc.subjectElectronic information resource literacyca
dc.subject.classification2Línies de treball::Eduació Infantil::Societat::Millora docentca
dc.titleL’ús de les tecnologies en el segon cicle d’Educació Infantil en els centres de la comarca del Bagesca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessRestricted accessca
dc.subject.lemacTecnologia de la informació -- Educació infantil
dc.subject.lemacTecnologia educativa
dc.subject.lemacAlfabetització tecnològica
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Miniatura

Aquest element apareix a les col·leccions següents

  • Psicologia [59]
    Treballs vinculats amb la psicologia de l'infant en etapa 0-6 anys: intel·ligència, emocions, moviment i desenvolupament

Mostra el registre d'unitat simple