Cerca
Ara es mostren els elements 1-10 de 20
Projecte Escoles Verdes: realitat o màrqueting educatiu?
(Socials-UVic, 2019-06)
El present Treball Final de Grau (TFG) presenta com a objectiu principal observar i identificar la presència d’un desajustament entre el projecte Escola Verda i les actuacions que es porten a terme a les escoles que en ...
Joc simbòlic i la creativitat verbal
(Socials-UVic, 2019-06)
El treball presentat és una investigació sobre la relació entre joc simbòlic i la creativitat verbal. La recerca s’ha dut a terme en dos grups d’EI 5, de centres diferents, amb l’objectiu de poder fer una comparació amb ...
La millora de la consciència fonològica en infants de 5 i 6 anys
(Socials-UVic, 2019-05)
La consciència fonològica està lligada directament amb els processos de lectura i escriptura, argumentat al marc teòric d'aquest treball per diversos autors i estudis. Els objectius d’aquest treball són conèixer més sobre ...
Currículum i entorn a l’escola rural Freixinet
(Socials-UVic, 2020-06)
L’objectiu d’aquest treball de recerca és conèixer la metodologia que usen els docents
de l’escola rural de Freixinet quan fan activitats a l’entorn amb els infants d’educació
infantil. Tenint en compte autors com Boix ...
La música i el desenvolupament psicomotor: validació d’una proposta d’activitat de moviment lliure per a infants de 1-2 anys
(Socials-UVic, 2020-06)
El treball de final de grau que s'exposa a continuació té com a objectiu principal, validar una proposta d'activitat de moviment lliure amb estímuls sonors de música no infantilitzada. Per aquest motiu, s'han seleccionat ...
Materials musicals de manipulació adequats per experimentar les qualitats del so en nens i nenes de 2 a 3 anys
(Socials-UVic, 2020-06)
L’aprenentatge dels infants és quelcom complex que val la pena analitzar per tal d’ajustar la intervenció educativa. La música té un paper important a l’educació infantil sobretot a les primeres etapes, ja que els permet ...
El disseny dels espais educatius a l'aula d'educació infantil està al servei de la pedagogia de l'escola?
(Socials-UVic, 2020-06)
En el present treball es planteja com l'espai d'una aula d'Educació Infantil és un agent més d'aprenentatge pels infants. L'objectiu principal és indagar com el disseny de l'espai d'una aula d'Educació Infantil està en ...
Percepcions de les mestres sobre el seu rol en el treball per projectes a l'educació infantil
(Socials-UVic, 2021-05)
La investigació que es presenta a continuació, sorgeix de l’interès i de la necessitat de
saber quin és el punt de vista dels docents sobre el Treball per Projectes i quin és el seu
rol. Hi ha nombrosos estudis i articles ...
L'hort com a recurs per a treballar els objectius de desenvolupament sostenible
(Socials-UVic, 2021-06)
L’Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible planteja disset objectius (ODS) a
aconseguir en temàtiques com la salut, l’educació, les desigualtats o el medi ambient.
Només el compromís i les actuacions de tothom i a ...
Creació i aplicació d'un protocol d'estimulació i sensibilització de la parla a infants de 3 a 6 anys amb dislàlies
(Socials-UVic, 2021-06-15)
La comunicació oral és el gran instrument que fan servir les persones per a avançar i desenvolupar-se de manera plena dins la societat. Per això es considera de vital importància que els infants amb dificultats en la parla ...