Anàlisi de les propostes i dinàmiques dels docents per a potenciar la creativitat a E.I.
View/ Open
Date
2022-06-02Author
Tutor/director
Bachelor thesis type
Projecte de recercaRight access
Restricted accessMetadata
Show full item recordAbstract
El Treball Final de Grau tractava sobre la creativitat, tot tenint en compte la importància d’aquest element en l’Educació Infantil. L'objectiu del treball era conèixer en quines propostes i dinàmiques es fomentava la creativitat. Es van observar, analitzar i avaluar les diferents activitats realitzades pels professionals docents en aules de P-5, a partir dels indicadors d’aquest element exposats. Per observar si es fomentava la creativitat en el segon cicle d’Educació Infantil, i per tal d’assolir l’objectiu principal de la investigació, es van dur a terme unes observacions a tres aules de P-5 .Per altra banda, es van realitzar les entrevistes a les tres tutores de les aules. Com a resultats i conclusió, cal destacar que aquest element va aparèixer en gran part de les programacions de les docents a les aules de P-5, malgrat la creativitat no es treballava de manera directa.
Keywords
creativitat , professional no docent , educació infantil , programacióxmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-materies
Creativitat en els infants , Creativitat -- Educació infantil , Mestres -- ActitudsLine of work
Eduació Infantil::Psicologia::CreativitatCollections
- Psicologia [59]