Els ambients: paper del/la mestre/a
Ver/descargar
Fecha
2022-02Autor
Tutor/director
Tipo de trabajo
Projecte de recercaCondiciones de acceso
Acceso restringidoMetadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
Aquest treball pretén explorar la pedagogia dels ambients d’aprenentatge a l’educació infantil i quin rol hi té el mestre en tot el procés. El propòsit és aprofundir més en el tema a partir de la recerca d’informació, observacions dins l’aula i entrevistes a mestres. Amb els resultats que s’han obtingut amb les observacions s’ha pogut veure i demostrar que els mestres tenen un paper fonamental dins de l’aula per l’aprenentatge dels infants. I gràcies a les entrevistes s’ha pogut saber la feina prèvia que es fa per dissenyar un ambient i la feina posterior per avaluar-ho. This work aims to explore the teaching of learning environments in children's
education and what role the teacher has in the whole process. The purpose is to
expand further on the subject from research into information, observations within
the classroom and interviews with teachers. With the results obtained from the
observations, it has been possible to see and demonstrate that teachers play a
fundamental role within the classroom for learning children. And thanks to
interviews, it was possible to know the previous job done to design an
atmosphere and the subsequent work to evaluate it.
Palabras clave
childhood education , learning environments , qualitative research , teacher role , educació infantil , ambients d'aprenentatge , rol del mestre , investigació qualitativaLínea de treball
Eduació Infantil::Didàctiques::EspaisColecciones
- Didàctiques [20]