Colecciones en esta comunidad

Envíos recientes

  • Liberté: letters in a cup 

    Raja Garcia, Soraya (Socials-UVic, 2020-04-27)
    Aquest projecte mostra la creació d’una cafeteria llibreria anomenada “Liberté”, un concepte nou que està creixent cada vegada més en determinats països i ciutats. Aquest tipus de negocis permet oferir als clients un servei ...
  • Roadtrip Experience Catalonia 

    Lopo Ges, Carla (Socials-UVic, 2020-04-27)
    L’objectiu del següent pla d’empresa és estudiar la viabilitat de la posada en marxa d’una empresa del sector turístic, concretament d’un Marketplace del fenomen del caravàning. Aquesta empresa donarà visibilitat a diferents ...
  • Fitcoworking 

    Dodó Grau, Isaac (Socials-UVic, 2020-04-27)
    El teletreball és una manera de treballar que en els últims anys s’ha incrementat molt en el nostre país. Per alguns treballadors aquesta forma de treballar a significat canvis molt positius a les seves vides però per ...
  • B al quadrat Luxury Hotel 

    González Codina, Núria (Salut-UVic, 2020-04-27)
    Aquest treball consisteix en l’obertura d’un establiment hoteler boutique de luxe i a la vegada sostenible que és destacat per les seves habitacions singulars, des d’on es pot observar la muntanya de Montserrat, situat al ...
  • Bubble Hotel by El Canadell 

    Reguant Vall, Carles (Socials-UVic, 2020-04-27)
    El sector terciari, és a dir, el de serveis, és el sector amb més importància al nostre país i la tendència és incremental any rere any. És per això que la gran majoria de les Start-ups creades a Catalunya durant els últims ...
  • Cuinem.cat 

    Tardà Segura, Xavier (Socials-UVic, 2020-04-27)
    En el següent projecte s’ha creat un pla d’empresa per un e-commerce, encarat a vendre de forma 100% online a partir d’una botiga pròpia gestionada per Shopify, amb nom de Cuinem.Cat, i amb un porta foli de productes de ...
  • Workup 

    Valero Lanza, Paula (Socials-UAB, 2018-06-05)
    El sector de la moda a Espanya creix de manera exponencial en els últims anys, representant actualment el 2,8% del PIB, que són aproximadament 30.000 milions d'euros, per la qual cosa hi ha grans oportunitats de negoci en ...
  • Creación de una empresa de moda sostenible: BE Eko 

    Preda, Elena Valentina (Socials-UAB, 2018-06-05)
    El objetivo del siguiente plan de empresa es el estudio de la viabilidad de la estrategia necesaria para la posible puesta en marcha de uno de los tipos de empresas más novedosas actualmente en el sector textil. Se trata ...
  • Hotel Pla de Bages 

    Palau Salvans, Cristina (Socials-UAB, 2018-06-05)
    El negoci que volem iniciar tindrà el nom comercial “Hotel Pla de Bages”. Es tracta d’un hotel d’àmbit empresarial durant la setmana i els caps de setmana per un ambient més familiar. El meu objectiu és canviar la mala ...
  • Pla d'ampliació de l'empresa Trepovi S.L. 

    Vila Lorenzo, Laia (Socials-UAB, 2018-06-05)
    L’empresa Trepovi, va ser fundada l’any 1995, al Solsonès, i en l’actualitat es dedica al disseny i a la fabricació de dipòsits, filtres i equips per al tractament d’aigües. L’empresa ha patit molts canvis al llarg del ...
  • Reestructuració i organització d’una Policia Local 

    Gresa Prada, Ricard (Socials-UAB, 2016-06-20)
    Amb aquest Treball de Final de Grau pretenc assolir dos objectius principals: un concloure els estudis del Grau de Gestió d’Empresa de la Universitat de Manresa (Fundació Universitària del Bages – Universitat Autònoma de ...
  • Business culture in South-Western Germany: Baden-Württemberg analysis 

    Carmona Hernandez, Gemma (Socials-UAB, 2018-06-05)
    The aim of this research is to analyze the German business model from an outsider perspective, so it can be understood from the historical background of the country first businesses structures to the current days. During ...
  • Pla d'empresa: Cosy Dog Box 

    Ribera Codina, Josep (Socials-UAB, 2018-06-15)
    En aquest projecte són de remarcar les diferències que oferim enfront els nostres competidors directes, de les quals vull destacar la diferenciació del producte: Per disseny, ja que la principal referència en la que ...
  • Busquet Value Investing 

    Busquet Cano, Jaume (Socials-UAB, 2018-06-05)
    La nova figura de les empreses d’assessorament financer, coneguda amb el nom de EAFI, neix arrel de la crisis financera iniciada l’any 2008 amb l’objectiu de fer més transparent el sector financer. En el transcurs d’aquest ...
  • Pla d'empresa de l'oficina de Simbiosi Bufalvent: Simbiosi eco-eficiència industrial 

    Barés Cornet, Sergi (Socials-UAB, 2018-06-04)
    El sector industrial és un dels principals agreujants de l’actual situació ambiental que pateix el planeta Terra i els ésser que hi habitem. Els materials empleats per crear els béns de consum necessaris per satisfer les ...
  • Casals Home Servicies 

    Casals Martinez, Mercè (Socials-UAB, 2016-06-20)
    La llar i la família són l’empresa més important de la nostra vida. Aquesta és una afirmació en la que crec profundament i és la que m’ha portat a plantejar aquest projecte que els presento, tot recordant la frase de ...
  • Pla estratègic d'una explotació agrícola i ramadera 

    Pesarrodona Ferrer, Anna (Socials-UAB, 2016-06-20)
    El sector ramader és un sector molt important en el nostre país, i en les últimes dècades ha patit canvis molt importants. Per alguns, especialment per les grans empreses han estat canvis molt positius però per altres han ...
  • Forn Roma 

    Roma Barrera, Laura (Socials-UAB, 2016-06-20)
    La intolerància, l’al·lèrgia o la sensibilitat al gluten són conceptes que últimament s’estan fent un lloc en la vida de les persones. El nostre principal objectiu és facilitar el dia a dia de totes aquelles famílies que ...
  • ES&LUDICT 

    Duran Gonzalez, Ian (Socials-UAB, 2017-05-20)
    La empresa que he volgut crear és una empresa de serveis que es dedica a proporcionar equips de so i llums a tots aquells clients que necessitin aquest tipus de servei. Com que actualment aquest tipus de servei és molt ...
  • Komunik: màrqueting pel teu negoci 

    Garcia Sabatés, Ariadna (Socials-UAB, 2017-05-20)
    En els darrers anys, la forma de comunicar ha evolucionat a un ritme vertiginós. En l’àmbit del màrqueting i publicitat, han aparegut nous canals que necessiten un seguiment regular per ser efectius. Les petites empreses, ...

Más