Cerca
Ara es mostren els elements 1-10 de 20
La creativitat dels infants segons la metodologia d'aula i el rol docent: anàlisi i estudi de la creativitat dels infants de P5 en quatre escoles
(Socials-UAB, 2018-05-07)
El rol que adopta l’adult a l’aula, i el tipus de metodologia que empra en aquesta, esdevé quelcom clau en el procés educatiu, i en la creativitat dels nens i nenes (Csikzentmihalyi 1966, Torrance 1965, Romo (1987). És per ...
La creativitat i l'adquisició de la lectoescriptura en la segona etapa d'educació infantil
(Socials-UAB, 2018-05-07)
En el present estudi, s’investiga si la creativitat i la lectoescriptura tenen relació entre si
i si l’actuació docent i la metodologia d’aula influeixen en el desenvolupament d’aquestes dues variables.
Les pràctiques ...
Observació de l’espai de contes del Lab 0_6 i la incidència visual de les il·lustracions envers el gènere
(Socials-UAB, 2018)
L’objectiu de l’estudi que es presenta a continuació és investigar, a partir d’un total de 13 dies i de 65 observacions d’estada al Lab0_6, l’ús que donen els infants a la proposta de Biblioteca, quins han estat els llibres ...
Com respon el Lab Sobre Rodes davant la discapacitat
(Socials-UAB, 2018-05-23)
La discapacitat intel·lectual és una alteració en el desenvolupament que se centra en diferents limitacions en el funcionament individual, desavantatjant a l’individu a afrontar-se a certes situacions. El present treball ...
El mètode Aucouturier en sis escoles
(Socials-UAB, 2018-05-07)
Aquesta recerca té com a finalitat observar com s’utilitza el mètode Aucouturier a les escoles. S’han dut a terme les observacions, analitzant les diferents fases de la sessió, observant la interacció dels infants i ...
Les dimensions de la documentació fotogràfica: com enfocar-la com a un recurs pedagògic
(Socials-UAB, 2018)
La present recerca consta d’un procés d’investigació amb l’objectiu d’identificar quins
principis requereix la documentació fotogràfica, per tal que esdevingui un recurs
pedagògic que reforci l’aprenentatge dels infants ...
Expressió corporal i autisme: comparativa entre dos infants amb i sense autisme
(Socials-UAB, 2018-05-07)
La finalitat d’aquest estudi és comparar un infant amb autisme i un infant sense autisme en
l’àmbit de l’expressió corporal, centrat en el moviment i l’actitud, i comprovar si al llarg de les
sessions observades es ...
Coeducació: mitjà per a la igualtat: observació i anàlisi d'un espai de cuina a l'Escola Puigberenguer de Manresa
(Socials-UAB, 2018-05-07)
Un tema actualment present i preocupant a la societat d’avui dia és el sexisme. Contínuament es veuen notícies de casos relacionats amb el tema. Un dels mitjans i/o àmbits per aconseguir una societat sense estereotips i ...
Anàlisi de les visites reiterades d'un infant en l'espai de ciència Lab 0_6
(Socials-UAB, 2018)
Aquest projecte d’investigació es basa en l’educació d’espais de ciències no
convencionals, en aquest cas, el Lab 0_6. Amb l’objectiu principal d’analitzar quins
canvis d’actitud envers la ciència es produeixen en un ...
L’espai nadó del Lab 0_6: el material de qualitat és essencial per cobrir les necessitats dels infants segons la fase de desenvolupament
(Socials-UAB, 2018)
El present estudi pretén posar de manifest la importància que tenen els materials de qualitat a l’hora de promoure l’aprenentatge dels infants, al mateix temps aquests puguin fomentar la seva estimulació sensorial per tal ...