Exploració Educació infantil per títol
Ara es mostren els elements 5-24 de 121
-
Anàlisi de la gestió de les emocions en les sessions de psicomotricitat a l’educació infantil
(Socials-UVic, 2020-06)Aquest treball de final de grau es basa en tres conceptes essencials en l’educació infantil: moviments, psicomotricitat i emocions. És important tenir en compte que els infants presenten una necessitat innata de moviment, ... -
Anàlisi de la percussió corporal a les escoles públiques del Bages (3-6)
(Socials-UAB, 2018-05-07)Els objectius d’aquest treball són analitzar els beneficis de la percussió corporal per als infants i descobrir la presència de la percussió corporal en les escoles. Així doncs, es podrà observar la resolució de dues ... -
Anàlisi de les emocions provocades per la COVID a través dels dibuixos infantils en diverses escoles de Manresa
(Socials-UVic, 2022-06)La Covid-19 ha estat, i és, un tema que ha afectat en la nostra societat; el confinament, les mascaretes, i la manera com irrompé en les nostres vides. És per això que l’objectiu d’aquesta investigació ha estat veure com ... -
Anàlisi de les estratègies didàctiques a les escoles amb diversitat cultural: proposta d'intervenció intercultural
(Socials-UVic, 2019-06)Aquest treball anomenat “Anàlisi dels recursos didàctics a escoles amb diversitat cultural” és una investigació que té com a objectiu observar i analitzar les diferents estratègies i eines que disposen diverses escoles ... -
Anàlisi de les metodologies utilitzades pel professorat d’educació infantil del Bages envers infants amb TDAH
(Socials-UVic, 2021-07-14)El diagnòstic del Trastorn per Dèficit d’Atenció amb Hiperactivitat ha tingut una crescuda en els últims anys que ha fet que les escoles disposin de protocols i metodologies concretes per tal d’assegurar una bona actuació ... -
Anàlisi de les propostes i dinàmiques dels docents per a potenciar la creativitat a E.I.
(Socials-UVic, 2022-06-02)El Treball Final de Grau tractava sobre la creativitat, tot tenint en compte la importància d’aquest element en l’Educació Infantil. L'objectiu del treball era conèixer en quines propostes i dinàmiques es fomentava la ... -
Anàlisi de les visites reiterades d'un infant en l'espai de ciència Lab 0_6
(Socials-UAB, 2018)Aquest projecte d’investigació es basa en l’educació d’espais de ciències no convencionals, en aquest cas, el Lab 0_6. Amb l’objectiu principal d’analitzar quins canvis d’actitud envers la ciència es produeixen en un ... -
Anàlisi de tres centres educatius sobre la gestió del protocol d’actuació que proposa la Generalitat de Catalunya envers un infant amb TDAH
(Socials-UVic, 2020-06)El protocol establert per la Generalitat de Catalunya envers un infant amb TDAH afirma que la diagnosi clínica del TDAH es fa dels sis anys en endavant, però que, no obstant això, abans d’aquesta edat es poden observar ... -
Anàlisi del paper de l'adult en un espai de ciència de lliure elecció
(Socials-UVic, 2021-06)L’estudi plantejat a continuació té com a objectiu principal analitzar quines són aquelles intervencions de la persona adulta que fomenten l’acció activa dels infants de segon cicle d'educació infantil i de primer cicle ... -
Anàlisi dels estereotips de gènere en els patis educatius del segon cicle d'educació infantil
(Socials-UVic, 2022-06)El present treball de final de grau tracta sobre els estereotips de gènere i com aquests es poden veure reflectits en el joc simbòlic dels infants en el pati educatiu, tenint en compte que l'espai del pati educatiu és ... -
Anàlisi dels processos d'aprenentatge científic de la proposta dels imants d'una escola de Manresa
(Socials-UVic, 2020-06)La present recerca se centra en l’anàlisi de la proposta dels imants. L’objectiu és documentar i analitzar els processos d’aprenentatge científic que mostren els infants davant d’aquesta proposta i contrastar-ho amb els ... -
Anàlisi dels processos d'aprenentatge en la proposta educativa de ciències de caiguda i so
(Socials-UVic, 2020-06)Aquest projecte d’investigació es basa en l’aprenentatge dels infants en l’espai de ciència d’una escola de Manresa. L’objectiu és analitzar els processos d’aprenentatge científic que es duen a terme a la proposta educativa ... -
Anàlisi dels processos d’aprenentatge científic en la proposta de les balances del Lab 0_6
(Socials-UAB, 2018-04)L’aprenentatge dels infants és quelcom complex que val la pena analitzar per tal d’ajustar la intervenció educativa. El Lab 0_6 és un espai de ciència que pretén afavorir el procés d’aprenentatge a través de propostes ... -
Anàlisi dels rols de gènere al pati
(Socials-UVic, 2022-06)El present Treball de Final de Grau s'analitza els rols de gènere al pati, com aquests es potencien i com es poden abolir. Tenint en compte la importància de la transmissió dels valors en l'educació, la següent investigació ... -
Anàlisi d’un recull de contes que promouen treballar la resiliència
(Socials-UVic, 2019-05)La resiliència és la capacitat de superar qualsevol adversitat de la vida. Ens permet als éssers humans a seguir endavant, tot i passar-nos quelcom desagradable i fins i tot traumatitzant. Avui en dia als infants que tenim ... -
Anàlisi en perspectiva de gènere de les accions, interaccions i agrupacions dels infants en diverses propostes de ciència del Lab0_6
(Socials-UVic, 2020-06)Els estereotips de gènere, segons McDowell, són comportaments que la societat considera propis dels homes o de les dones. Aquests influencien als nens i les nenes des de les primeres edats en la idea que ells i elles tenen ... -
Anàlisi i propostes de millora dels espais de biblioteca d'aula
(Socials-UVic, 2022-06)El present Treball Final de Grau tracta sobre els espais de biblioteca d'aula d'educació infantil i com aquests han d'estar organitzats per tal de promoure l'educació literària dels més petits. Tenint en compte la importància ... -
Anàlisi sobre la possible relació entre les variables creativitat i autoconcepte tenint en compte el gènere amb infants d'entre 5 i 6 anys
(Socials-UVic, 2020-06)El present treball de final de grau pretén analitzar dues variables; la creativitat i l’autoconcepte. Més concretament, es vol explorar si existeix correlació entre dues maneres diferents de mesurar la creativitat, si el ... -
Autoavaluació docent en perspectiva de gènere
(Socials-UVic, 2021)Actualment vivim en una societat que està molt condicionada pels rols de gènere, la participació majoritària de l’home i els estereotips que defineixen a un sexe o l’altre. Des de l’educació, és més necessari que mai fer ... -
Autoconcepte, creativitat i nivell socioeconòmic: un estudi comparatiu en el segon cicle d’educació infantil
(Socials-UVic, 2022-06-13)Amb el present Treball de Final de Grau es pretén, com a principal objectiu, analitzar la possible incidència del nivell socioeconòmic d’un individu en el seu nivell de creativitat i d’autoconcepte. Aquesta correspondència ...