Mostra el registre d'unitat simple
Creació i aplicació d'un protocol d'estimulació i sensibilització de la parla a infants de 3 a 6 anys amb dislàlies
dc.contributor | Pujol i Subirà, Maria Antònia | |
dc.contributor.author | Sarri Forasté, Anna | |
dc.date.accessioned | 2021-07-16T08:50:39Z | |
dc.date.available | 2021-07-16T08:50:39Z | |
dc.date.issued | 2021-06-15 | |
dc.identifier.uri | http://repositori.umanresa.cat/1/640 | |
dc.description.abstract | La comunicació oral és el gran instrument que fan servir les persones per a avançar i desenvolupar-se de manera plena dins la societat. Per això es considera de vital importància que els infants amb dificultats en la parla rebin el suport necessari per a millorar-les i solucionar-les. Per altra banda, la música té un ús àmpliament reconegut dins l’educació i es fa servir com a estratègia pedagògica en moltes activitats a l’educació infantil. Aquest estudi busca, través de la creació i aplicació d’un protocol d’estimulació i sensibilització de la parla, oferir oportunitats als infants amb dislàlies d’exposar-se a la correcta articulació dels fonemes problemàtics i de pronunciar aquests sons de manera correcta. | ca |
dc.description.abstract | Oral communication is the great instrument that people use to progress and develop fully inside society. For that reason, it is considered of vital importance that children with speech difficulties receive the support needed to improve and resolve them. On the other hand, music has a vastly recognised use inside education and is used as a pedagogical strategy in many early childhood activities. This study aims, through the creation and application of a speech stimulation and sensibilization protocol, at offering opportunities to children with dyslalia to be exposed to the correct articulation of the problematic phonemes and to pronounce these sounds correctly. | ca |
dc.format.extent | 169 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Socials-UVic | ca |
dc.subject | Dislàlies | ca |
dc.subject | Música | ca |
dc.subject | Dificultats de la parla | ca |
dc.subject | Protocol | ca |
dc.subject | Educació Infantil | ca |
dc.subject | Dyslalia | ca |
dc.subject | Music | ca |
dc.subject | Speech difficulties | ca |
dc.subject | protocol | ca |
dc.subject | early childhood education | ca |
dc.subject.classification2 | Línies de treball::Eduació Infantil | ca |
dc.title | Creació i aplicació d'un protocol d'estimulació i sensibilització de la parla a infants de 3 a 6 anys amb dislàlies | ca |
dc.type | Bachelor thesis | ca |
dc.rights.access | Restricted access | ca |
dc.subject.lemac | Trastorns de l'articulació | ca |
dc.subject.lemac | Musicoteràpia per a infants | ca |
dc.subject.lemac | Logopèdia per a infants | ca |
dc.description.type | Projecte de recerca | ca |
Fitxers d'aquest element
Aquest element apareix a les col·leccions següents
-
Didàctiques [20]
Elements relacionats amb les didàctiques de ciència, arts, espais, llengua, etc.