Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorPujol i Subirà, Maria Antònia
dc.contributor.authorSarri Forasté, Anna
dc.date.accessioned2021-07-16T08:50:39Z
dc.date.available2021-07-16T08:50:39Z
dc.date.issued2021-06-15
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/640
dc.description.abstractLa comunicació oral és el gran instrument que fan servir les persones per a avançar i desenvolupar-se de manera plena dins la societat. Per això es considera de vital importància que els infants amb dificultats en la parla rebin el suport necessari per a millorar-les i solucionar-les. Per altra banda, la música té un ús àmpliament reconegut dins l’educació i es fa servir com a estratègia pedagògica en moltes activitats a l’educació infantil. Aquest estudi busca, través de la creació i aplicació d’un protocol d’estimulació i sensibilització de la parla, oferir oportunitats als infants amb dislàlies d’exposar-se a la correcta articulació dels fonemes problemàtics i de pronunciar aquests sons de manera correcta.ca
dc.description.abstractOral communication is the great instrument that people use to progress and develop fully inside society. For that reason, it is considered of vital importance that children with speech difficulties receive the support needed to improve and resolve them. On the other hand, music has a vastly recognised use inside education and is used as a pedagogical strategy in many early childhood activities. This study aims, through the creation and application of a speech stimulation and sensibilization protocol, at offering opportunities to children with dyslalia to be exposed to the correct articulation of the problematic phonemes and to pronounce these sounds correctly.ca
dc.format.extent169 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UVicca
dc.subjectDislàliesca
dc.subjectMúsicaca
dc.subjectDificultats de la parlaca
dc.subjectProtocolca
dc.subjectEducació Infantilca
dc.subjectDyslaliaca
dc.subjectMusicca
dc.subjectSpeech difficultiesca
dc.subjectprotocolca
dc.subjectearly childhood educationca
dc.subject.classification2Línies de treball::Eduació Infantilca
dc.titleCreació i aplicació d'un protocol d'estimulació i sensibilització de la parla a infants de 3 a 6 anys amb dislàliesca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessRestricted accessca
dc.subject.lemacTrastorns de l'articulacióca
dc.subject.lemacMusicoteràpia per a infantsca
dc.subject.lemacLogopèdia per a infantsca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

  • Didàctiques [20]
    Elements relacionats amb les didàctiques de ciència, arts, espais, llengua, etc.

Mostra el registre d'unitat simple