Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorRojas Donada, Jordi
dc.contributor.authorDodó Grau, Isaac
dc.date.accessioned2021-03-25T16:51:24Z
dc.date.available2021-03-25T16:51:24Z
dc.date.issued2020-04-27
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/608
dc.descriptionPla d'empresa d'un coworkingca
dc.description.abstractEl teletreball és una manera de treballar que en els últims anys s’ha incrementat molt en el nostre país. Per alguns treballadors aquesta forma de treballar a significat canvis molt positius a les seves vides però per altres ha suposat el contrari. Cada cop més treballadors freelance i petites empreses opten per treballar en espais adequats a les seves necessitats per així estalviar-se els costos d’estructura o simplement per relacionar-se amb altres professionals per adquirir sinergies que els ajudin a millorar i a col·laborar amb altres professionals. Actualment són menys els professionals que treballen des de casa o petites empreses que suporten els costos d’estructura d’una empresa i no proven nous models de treball que els pugui ser beneficiós per a ells. FitCoworking, el projecte de coworking que es crea i sobre el qual realitzo aquest treball, és un projecte que vol ser diferent de la resta de coworkings que es coneixen avui en dia. Actualment amb les estadístiques que es pot trobar sobre aquest sector es veu un augment de la utilització d’aquests espais en els pròxims anys. D’aquí sorgeix la necessitat de poder trobar alguna diferència respecta al que ja es coneix per innovar una mica més en aquest model de negoci. Tal i com s’explicarà més endavant, l’essència, rau en incorporar activitats esportives creant un estil de vida saludable on els clients puguin beneficiar-se dels beneficis que té treballar en un coworking a més de poder conciliar la vida personal amb la realització d’exercici en el lloc de treball. Aquestes activitats donaran més valor al centre i el faran diferent respecte a la resta. Tres activitats: córrer, bicicleta i pilates que conformaran les activitats del centre cada dia pels clients que vulguin estar i posar-se en forma. També, les relacions laborals i el networking que crea aquests espais ajudarà a obtenir el màxim de beneficis tant laboral com personal. 5 Ens dirigim a un target ja existent en aquest model, persones que treballen des de casa o petites empreses que necessiten un espai adequat per realitzar la seva feina. Així s’estalvien els costos d’estructura i es relacionen amb altres professionals per establir noves relacions i construir sinergies que els ajudin a beneficiar-se com si d’un equip es tractés. Com s’arribarà aquest target? Es faran servir les xarxes socials, principalment Facebook i Instagram, a través dels anuncis pagats que proporciona el mateix Facebook on gràcies a la seva gran base de dades es podrà fer una selecció dels clients potencials molt acurada. A més es comptarà amb una pàgina web per anunciar els serveis que oferirà el centre. Gràcies a l’anàlisi realitzat d’aquest sector i a Manresa es pot assegurar que hi ha mercat per crear un nou centre i posicionar-se amb l’element diferenciador de les activitats esportives per sobre la resta.ca
dc.format.extent95ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UVicca
dc.subjectTeletreball, coworkingca
dc.titleFitcoworkingca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessRestricted accessca
dc.subject.lemacEmpreses -- Creacióca
dc.subject.lemacOficinesca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

Mostra el registre d'unitat simple