Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorBernadich Márquez, Marc
dc.contributor.authorReguant Vall, Carles
dc.date.accessioned2021-03-25T16:20:02Z
dc.date.available2021-03-25T16:20:02Z
dc.date.issued2020-04-27
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/606
dc.description.abstractEl sector terciari, és a dir, el de serveis, és el sector amb més importància al nostre país i la tendència és incremental any rere any. És per això que la gran majoria de les Start-ups creades a Catalunya durant els últims anys estan dedicades a aquest sector. Són pocs els hotels d’aquesta tipologia que actualment estan operant al nostre territori (en concret únicament 2) i és per això que degut a la falta d’oferta per cobrir la demanda en augment, hem decidit analitzar la viabilitat d’aquest projecte mitjançant la realització d’un pla d’empresa. Aprofitant el fet de que la meva família té des de fa centenars d’anys una masia a la part més propera al Bages del Moianès, i que a la vegada es disposa de terres per implantar un projecte com el descrit, s’ha decidit que la localització seria aquesta i també aportar una ambientació rural que doti de factors diferencials al nostre target. Un hotel bombolla és en essència un seguit d’estructures en forma de bombolla transparent, sent cadascuna una habitació, des d’on es pot observar la natura en el seu màxim esplendor. Aquestes habitacions disposen de llit, lavabo i petit menjador individual i també a l’exterior d’una petita zona verda on prendre el sol, observar la natura, gaudir de la nit,.. El fet diferencial és la manera que farem que els nostres clients connectin amb la natura, tant de dia com de nit, fent-los viure l’experiència més real de ser a pagès, tal i com serà explicat en l’extensió del treball. El target a qui ens dirigirem serà bàsicament aquella gent que visqui principalment en centres urbans massivament habitats, com podrien ser les capitals de cada província Catalana, però bàsicament Barcelona. Gent d’edats que van des dels 20 fins als 50 anys, visitant-nos en parella en la seva majoria i que busquen la desconnexió de la seva rutina plena d’estrès i falta de temps. Arribaríem al nostre target objectiu mitjançant Instagram Ads i ocasionalment també Google Ads, però en menor mesura. Instagram és la xarxa que està més a prop del target que busquem, és per això que hi invertiríem més recursos. Des d’allà el client potencial ja podria realitzar la reserva, de manera fàcil i segura. Mitjançant la implantació d’aquest projecte, impulsaríem l’economia i el turisme del Moianès i rodalies i a la vegada donaríem una via de desconnexió de la rutina diària a tothom qui ho busqui.ca
dc.format.extent75ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UVicca
dc.subjectHotel bombollaca
dc.titleBubble Hotel by El Canadellca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessRestricted accessca
dc.subject.lemacEmpreses -- Creacióca
dc.subject.lemacHotelsca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

Mostra el registre d'unitat simple