• català
    • español
    • English
    • català
    • español
    • English
  • Login
home
Fundació Universitària del Bages
View Item 
  •   Repositori Home
  • Gestió d'empreses
  • Creació d'empreses: pla de negoci
  • View Item
  •   Repositori Home
  • Gestió d'empreses
  • Creació d'empreses: pla de negoci
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Cuinem.cat

Thumbnail
View/Open
TFG-Cuinem.Cat-XavierTardà.pdf (4.564Mb)
Date
2020-04-27
Author
Tardà Segura, Xavier
Tutor/director
Bernadich Márquez, Marc
Bachelor thesis type
Projecte de recerca
Right access
Restricted access
Metadata
Show full item record
Abstract
En el següent projecte s’ha creat un pla d’empresa per un e-commerce, encarat a vendre de forma 100% online a partir d’una botiga pròpia gestionada per Shopify, amb nom de Cuinem.Cat, i amb un porta foli de productes de cuina tradicional i saludable. En tot el seu desenvolupament, es podrà veure l’anàlisi de l’entorn a partir d’un PESTEL, la principal competència del mercat dins de les cinc forces de Porter i tots els agents econòmics i socials que poden influir i que s’han de tindre en compte per tal de que el projecte pugui ser beneficiós i possible en la vida real. Per realitzar tot el mix de màrqueting, s’han fixat 2 objectius: Augmentar les visites en un 35% mensualment durant els primers 9 mesos i tenir un percentatge d’usuaris recurrents del 5% enfront dels usuaris nous en els 12 primers mesos. Gràcies a aquests dos objectius podrem determinar les accions corresponents per aconseguir-los de la forma més eficaç i eficient. Cal esmentar que les accions més importants a realitzar per complir els objectius es basaran en el SEO, les campanyes de SEM i el e-mail màrqueting. Totes les accions estan ajustades al pressupost marcat, i gairebé tot el pressupost està destinat a dues partides: La de compra d’estoc i en les campanyes de màrqueting. La finalitat del projecte és per una part aconseguir l’èxit de la botiga online Cuinem.Cat, però a la vegada també està encarat per tots els emprenedors amb un projecte semblant, perquè en aquest treball tindran tots els punts essencials per començar el seu propi projecte i detectar si és viable o no. Tot i ser un projecte compartit amb d’altres socis, tota l’estructura del següent Pla d’Empresa ha estat realitzada per mi.
Keywords
E-commerce, shopify, SEO, SEM, newsletter, socialAds, GoogleAds
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-materies
Empreses -- Creació , Comerç electrònic , Màrqueting per internet , Estris de cuina
URI
http://repositori.umanresa.cat/1/605
Collections
  • Creació d'empreses: pla de negoci [29]

Fundació Universitària del Bages / Av. Universitària, 4-6 / T. 93 877 41 79 / 08242 Manresa (Barcelona) / fub@fub.edu
Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of RepositoriCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsLines of workDescriptorsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsLines of workDescriptors

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Fundació Universitària del Bages / Av. Universitària, 4-6 / T. 93 877 41 79 / 08242 Manresa (Barcelona) / fub@fub.edu
Contact Us | Send Feedback