Cuinem.cat
View/ Open
Date
2020-04-27Author
Tutor/director
Bachelor thesis type
Projecte de recercaRight access
Restricted accessMetadata
Show full item recordAbstract
En el següent projecte s’ha creat un pla d’empresa per un e-commerce, encarat a vendre de forma 100% online a partir d’una botiga pròpia gestionada per Shopify, amb nom de Cuinem.Cat, i amb un porta foli de productes de cuina tradicional i saludable. En tot el seu desenvolupament, es podrà veure l’anàlisi de l’entorn a partir d’un PESTEL, la principal competència del mercat dins de les cinc forces de Porter i tots els agents econòmics i socials que poden influir i que s’han de tindre en compte per tal de que el projecte pugui ser beneficiós i possible en la vida real. Per realitzar tot el mix de màrqueting, s’han fixat 2 objectius: Augmentar les visites en un 35% mensualment durant els primers 9 mesos i tenir un percentatge d’usuaris recurrents del 5% enfront dels usuaris nous en els 12 primers mesos. Gràcies a aquests dos objectius podrem determinar les accions corresponents per aconseguir-los de la forma més eficaç i eficient. Cal esmentar que les accions més importants a realitzar per complir els objectius es basaran en el SEO, les campanyes de SEM i el e-mail màrqueting. Totes les accions estan ajustades al pressupost marcat, i gairebé tot el pressupost està destinat a dues partides: La de compra d’estoc i en les campanyes de màrqueting. La finalitat del projecte és per una part aconseguir l’èxit de la botiga online Cuinem.Cat, però a la vegada també està encarat per tots els emprenedors amb un projecte semblant, perquè en aquest treball tindran tots els punts essencials per començar el seu propi projecte i detectar si és viable o no. Tot i ser un projecte compartit amb d’altres socis, tota l’estructura del següent Pla d’Empresa ha estat realitzada per mi.