dc.contributor | Quesada Pallarès, Carla | |
dc.contributor.author | Traserra Baraut, Dimna | |
dc.date.accessioned | 2020-07-15T08:00:04Z | |
dc.date.available | 2020-07-15T08:00:04Z | |
dc.date.issued | 2020-06 | |
dc.identifier.uri | http://repositori.umanresa.cat/1/559 | |
dc.description.abstract | Avui en dia la literatura infantil forma part de moltes de les aules d’Educació infantil,
la gran majoria disposen d’un racó de contes o una biblioteca d’aula. Ara bé quina és
la importància que les escoles donen aquest racó? El que es pretén investigar en
aquest treball és analitzar quina és la finalitat pedagògica que té el racó de contes
dins del context educatiu. Per realitzar aquest estudi s’ha utilitzat una metodologia
mixta seqüencial utilitzant tècniques qualitatives i quantitatives per recollir i analitzar
les dades. S’ha pogut demostrar que el racó de contes és espai amb un potencial
educatiu innegable, sempre que, aquest racó compleixi uns objectius pedagògics
adequats i compromesos amb la transmissió de la cultura literària i endinsar els
infants dins del món literari. | ca |
dc.format.extent | 86 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Socials-UVic | ca |
dc.subject | literatura infantil | ca |
dc.subject | racó dels contes | ca |
dc.subject | cultura literària | ca |
dc.subject | story corner | ca |
dc.subject | literacy culture | ca |
dc.subject | children literature | ca |
dc.subject.classification2 | Línies de treball::Eduació Infantil::Didàctiques::Llenguatge | ca |
dc.title | El racó del conte com a motor de la cultura literària a l’etapa 3-6 anys | ca |
dc.type | Bachelor thesis | ca |
dc.rights.access | Restricted access | ca |
dc.subject.lemac | Biblioteques escolars | ca |
dc.subject.lemac | Racons (Ensenyament) | ca |
dc.subject.lemac | Literatura -- Educació infantil | ca |
dc.subject.lemac | Infants -- Llibres i lectura | ca |
dc.subject.lemac | Literatura infantil | ca |
dc.description.type | Projecte de recerca | ca |