Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorQuesada Pallarès, Carla
dc.contributor.authorOrtiz Castejón, Míriam
dc.date.accessioned2020-07-15T07:48:19Z
dc.date.available2020-07-15T07:48:19Z
dc.date.issued2020-02
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/558
dc.description.abstractDes de l’any 2017, els estudis universitaris a Catalunya demanen que tots els estudiants que vulguin obtenir un títol universitari, han d’acreditar que tenen el nivell B2 en llengua anglesa abans de finalitzar els seus estudis de grau. Aquesta recerca parteix d’un estudi mixta per conèixer quina importància li donen les famílies d’infants d’educació infantil a l’adquisició de la llengua anglesa a l’etapa de 3-­6. Per aquesta recerca s’ha fet ús d’un total de 42 enquestes a famílies de tres centres infantils catalans diferents, i de tres entrevistes semiestructurades a professionals encarregades de la llengua anglesa dels mateixos centres. Els resultats obtinguts destaquen que les famílies dels infants intenten abordar el tema de l’adquisició de la llengua anglesa, ja que moltes creuen que és important per al seu futur, però no totes fan ús de les vies o alternatives disponibles de les quals disposen per afavorir l’adquisició de la llengua anglesa. Per això, autors com Romaine (2001) defensen que les famílies tenen un gran impacte en el bilingüisme dels infants i que se li ha de dedicar temps i esforç per proporcionar un ambient enriquidor i no només val la quantitat de temps, sinó que preval més la qualitat d’aquest temps.ca
dc.format.extent57 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UVicca
dc.subjectllengua anglesaca
dc.subjectaprendre anglèsca
dc.subjectescoles bilingüesca
dc.subjecteducació infantilca
dc.subjectfamíliesca
dc.subjectEnglish languageca
dc.subjectlearning Englishca
dc.subjectbilingual schoolsca
dc.subjectearly childhood educationca
dc.subjectfamiliesca
dc.subject.classification2Línies de treball::Eduació Infantil::Societat::Famíliaca
dc.subject.classification2Línies de treball::Eduació Infantil::Didàctiques::Llenguatgeca
dc.titleLa rellevància de l'adquisició de la llengua anglesa a l'etapa infantil segons les famílies dels infantsca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessRestricted accessca
dc.subject.lemacAnglès -- Educació infantilca
dc.subject.lemacLlenguatge i llengües -- Adquisicióca
dc.subject.lemacEducació familiarca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

  • Societat [24]
    Estudis vinculats a cultura, gènere, coeducació, pedagogia crítica, interculturalitat, família, entre d'altres

Mostra el registre d'unitat simple