Mostra el registre d'unitat simple
La rellevància de l'adquisició de la llengua anglesa a l'etapa infantil segons les famílies dels infants
dc.contributor | Quesada Pallarès, Carla | |
dc.contributor.author | Ortiz Castejón, Míriam | |
dc.date.accessioned | 2020-07-15T07:48:19Z | |
dc.date.available | 2020-07-15T07:48:19Z | |
dc.date.issued | 2020-02 | |
dc.identifier.uri | http://repositori.umanresa.cat/1/558 | |
dc.description.abstract | Des de l’any 2017, els estudis universitaris a Catalunya demanen que tots els estudiants que vulguin obtenir un títol universitari, han d’acreditar que tenen el nivell B2 en llengua anglesa abans de finalitzar els seus estudis de grau. Aquesta recerca parteix d’un estudi mixta per conèixer quina importància li donen les famílies d’infants d’educació infantil a l’adquisició de la llengua anglesa a l’etapa de 3-6. Per aquesta recerca s’ha fet ús d’un total de 42 enquestes a famílies de tres centres infantils catalans diferents, i de tres entrevistes semiestructurades a professionals encarregades de la llengua anglesa dels mateixos centres. Els resultats obtinguts destaquen que les famílies dels infants intenten abordar el tema de l’adquisició de la llengua anglesa, ja que moltes creuen que és important per al seu futur, però no totes fan ús de les vies o alternatives disponibles de les quals disposen per afavorir l’adquisició de la llengua anglesa. Per això, autors com Romaine (2001) defensen que les famílies tenen un gran impacte en el bilingüisme dels infants i que se li ha de dedicar temps i esforç per proporcionar un ambient enriquidor i no només val la quantitat de temps, sinó que preval més la qualitat d’aquest temps. | ca |
dc.format.extent | 57 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Socials-UVic | ca |
dc.subject | llengua anglesa | ca |
dc.subject | aprendre anglès | ca |
dc.subject | escoles bilingües | ca |
dc.subject | educació infantil | ca |
dc.subject | famílies | ca |
dc.subject | English language | ca |
dc.subject | learning English | ca |
dc.subject | bilingual schools | ca |
dc.subject | early childhood education | ca |
dc.subject | families | ca |
dc.subject.classification2 | Línies de treball::Eduació Infantil::Societat::Família | ca |
dc.subject.classification2 | Línies de treball::Eduació Infantil::Didàctiques::Llenguatge | ca |
dc.title | La rellevància de l'adquisició de la llengua anglesa a l'etapa infantil segons les famílies dels infants | ca |
dc.type | Bachelor thesis | ca |
dc.rights.access | Restricted access | ca |
dc.subject.lemac | Anglès -- Educació infantil | ca |
dc.subject.lemac | Llenguatge i llengües -- Adquisició | ca |
dc.subject.lemac | Educació familiar | ca |
dc.description.type | Projecte de recerca | ca |
Fitxers d'aquest element
Aquest element apareix a les col·leccions següents
-
Societat [24]
Estudis vinculats a cultura, gènere, coeducació, pedagogia crítica, interculturalitat, família, entre d'altres