Cerca
Ara es mostren els elements 1-6 de 6
La intervenció del mètode TEACCH en infants amb trastorn de l’espectre autista (TEA) en centres d’educació especial
(Salut-UVic, 2020-06)
El projecte es basa en la realització d’un qüestionari a dues logopedes, una del CEE del Bages i l’altre a una logopeda del CEE de l’Anoia. Aquestes utilitzen el mètode TEACCH i la logopeda del CEE compta amb aula TEACCH, ...
Intervención logopédica de las dificultades lingüísticas y motoras de los niños prematuros entre 0 y 6 años en los Centros de Acción Médico Social Precoz (CAMSP) en Francia
(Salut-UVic, 2020-06)
Introducción: Los nacimientos prematuros han sido identificados como una de las causas más importantes de mortalidad perinatal en las sociedades industrializadas. Los estudios realizados hasta hoy indican que los niños que ...
Propuesta de un programa de intervención logopédica con musicoterapia para estimular el lenguaje en niños (3-6a) con autismo
(Salut-UVic, 2020-06)
El autismo es un tipo de trastorno dentro de los Trastornos del Espectro Autista (TEA). Es un trastorno
mental que se caracteriza por una deficiencia de sus capacidades cognitivas y sociales. Este trastorno se
manifiesta ...
Conocer la opinión de logopedas sobre la eficacia del método Makaton en la rehabilitación en niños de 0 a 15 años con Síndrome de Down
(Salut-UVic, 2020-06)
El síndrome de Down es el síndrome genético más común en el mundo. Se produce durante la
gestación, cuando hay una copia del cromosoma 21 y se identifica por la presencia de un grado variable
de discapacidad cognitiva y ...
L'ús de la música en la intervenció logopèdica dels infants de dos i tres anys amb Retard Específic del Llenguatge
(Salut-UAB, 2016-06)
Introducció: Els infants amb Retard Específic del Llenguatge (RELL) inicien els primers mots entre un i dos anys més tard del que és habitual i han de rebre un suport logopèdic per poder assolir el desenvolupament normal. ...
L’opinió de les mares sobre les habilitats i les dificultats comunicatives i interactives dels seus fills nascuts a preterme durant els primers cinc anys de vida: la importància del CDIAP
(Salut-UAB, 2017-06)
Els nens prematurs es defineixen com els nens nascuts tres o més setmanes abans de la data corresponent. A mesura que passa el temps, poden aparèixer dificultats a curt i a llarg termini en el seu desenvolupament cognitiu. ...