Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorNiort, Jannick
dc.contributor.authorLara Vilar, Miriam
dc.date.accessioned2019-09-03T07:51:35Z
dc.date.available2019-09-03T07:51:35Z
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/431
dc.description.abstractLa finalitat d’aquest treball d’investigació és aprofundir en la formació que tenen els i les docents de les escoles bressol en l’educació corporal a través de la pràctica psicomotriu. Per fer-ho ens centrarem a fer una observació directa no participant en sis escoles bressol i una entrevista a cada docent encarregat de dur a terme aquesta sessió. Aquests dos aspectes permetran realitzar una comparació entre allò que es du a terme a l’aula i allò que diuen els i les docents que fan. Mitjançant aquesta observació s’observen un seguit d’accions dutes a terme a l’aula, mentre que les entrevistes personals han permès fer una anàlisi de la situació i a extreure unes conclusions. En aquest sentit, com a conclusions, es destaca la breu formació específica que reben els docents d’educació infantil, malgrat la consciència de la importància que té la psicomotricitat en el desenvolupament dels infants. D’altra banda, el tipus d’activitat psicomotriu que es du a terme a les aules, en molts casos ve condicionada pels recursos i materials que es tenen a l’abast. Caldria, doncs, incentivar aquesta formació, tant en l’àmbit universitari com en l’escolar, per millorar la pràctica de l’educació corporal a partir de la psicomotricitat a les aules. Així com també, caldria que els estudiants es mostressin amb més disponibilitat i interès; d’aquesta manera el col·lectiu docent seria més competent i podria reivindicar el canvi metodològic en les aules.ca
dc.format.extent82 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UABca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjecteducació corporal, psicomotricitat, competències docents, escola bressol, formacióca
dc.subjectcorporal education, psycomotoractivity, educational competences, nursey school, trainingca
dc.subject.classification2Línies de treball::Eduació Infantil::Psicologia::Moviment i cosca
dc.titleLes competències dels i de les mestres de l'escola bressol en el coneixement de l'educació corporal a través de la psicomotricitatca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessOpen Accessca
dc.subject.lemacEducació psicomotriuca
dc.subject.lemacEducació infantilca
dc.subject.lemacMestresca
dc.subject.lemacCompetències professionalsca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

  • Psicologia [59]
    Treballs vinculats amb la psicologia de l'infant en etapa 0-6 anys: intel·ligència, emocions, moviment i desenvolupament

Mostra el registre d'unitat simple

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain