Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorFosas Ferrer, Roger
dc.contributor.authorValero Lanza, Paula
dc.date.accessioned2019-07-09T11:50:35Z
dc.date.available2019-07-09T11:50:35Z
dc.date.issued2018-06-05
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/367
dc.descriptionPla d'empresa de una plataforma digital de modaca
dc.description.abstractEl sector de la moda a Espanya creix de manera exponencial en els últims anys, representant actualment el 2,8% del PIB, que són aproximadament 30.000 milions d'euros, per la qual cosa hi ha grans oportunitats de negoci en l’àmbit nacional. Malgrat això, s’ha detectat que hi ha una mancança d’informació quant a crear una pròpia marca de roba, i és aquí on hem trobat l’oportunitat del nostre negoci. D’aquesta manera obrim un món de possibilitats a aquelles persones creatives que no tinguin una orientació i prefereixin dissenyar el seu producte mitjançant la nostra plataforma, aprendre com crear la seva marca i fer els seus dissenys. Per tant, el negoci que volem iniciar es tracta de la personalització de productes tèxtils. Trobem diversos competidors tant de manera directa com indirecta, però creiem possible fer un negoci diferent de la resta. Per tant, el nostre negoci es diferenciarà principalment per 3 factors: 1. Serà la primera plataforma en línia del món dirigida a emprenedors amb ganes de crear la seva pròpia marca de roba. 2. Els emprenedors podran fer del seu disseny, una realitat. Tot de manera en línia, amb un programa especialitzat, i així poder deixar anar el seu talent i la seva imaginació. 3. Gràcies a la nostra plataforma, comptaran amb les eines i el suport necessari que els permetrà obtenir ingressos fent el que més els agrada. I tot de forma gratuïta. La plataforma comptaria amb dos tipus de clients als quals anomenarem usuaris i consumidors. Els nostres usuaris seran persones amb certs coneixements, bé sigui en l'àmbit del disseny gràfic, fotografia, tatuadors, il·lustradors, dissenyadors de moda, o aficionats amb habilitats en arts gràfiques, amb il·lusió per crear la seva pròpia marca. Els consumidors seran les persones que volen adquirir els productes que els nostres usuaris han creat a través de la nostra plataforma. Respecte al nostre radi d'acció, serà en l’àmbit nacional, ja que ens limita el cost de l'enviament i el temps transcorregut des del moment de la compra i la recepció del paquet. A llarg termini, un cop solucionat aquests inconvenients, ens agradaria oferir el servei internacionalment, ja que el comerç en línia ens dóna la possibilitat d’arribar a una major zona geogràfica. En tractar-se d'un negoci en línia, el nivell de costos és relativament baix, de manera que la inversió a grans trets, oscil·laria entre els 30.000 i els 40.000 euros aproximadament. A més, a partir del segon any ja comença a ser un negoci rendible que genera beneficis.ca
dc.format.extent102ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UABca
dc.subjectEcològic, nous dissenyadors, creació de marca, personalització, ecological, new designers, brand creation, personalizationca
dc.titleWorkupca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessRestricted accessca
dc.subject.lemacEmpreses -- Creacióca
dc.subject.lemacMarques de fàbricaca
dc.subject.lemacDisseny de modaca
dc.subject.lemacMàrquetingca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

Mostra el registre d'unitat simple