Mostra el registre d'unitat simple
L’ús de les tecnologies en el segon cicle d’Educació Infantil en els centres de la comarca del Bages
dc.contributor | Amorós Gómez, Montserrat | |
dc.contributor.author | Flores Torregrosa, Andreu | |
dc.date.accessioned | 2018-07-26T08:16:06Z | |
dc.date.available | 2018-07-26T08:16:06Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://repositori.umanresa.cat/1/293 | |
dc.description.abstract | Aquesta recerca pretén donar resposta al compromís que els docents i els centres de la comarca del Bages ofereixen sobre la implementació de les tecnologies focalitzades a la millora de l’aprenentatge en el segon cicle d’educació infantil. Per aquest estudi es segueix el model de Prendes sobre l’avaluació de la competència digital a través d’enquestes i el model de Colás i Pablos per l’avaluació del suport que el centre ofereix sobre les noves tecnologies, a través d’entrevistes. Aquest estudi descriu el procés i les dificultats que els centres i els docents segueixen en la implementació de les TIC i la seva conversió a les tecnologies aplicades a l’aprenentatge. Els resultats indiquen com els centres de la comarca del Bages entenen la importància de les TIC i com han d’adaptar-se a la societat tecnològica, dotant-se de l’equipament necessari però encara falta temps per adaptar aquestes oportunitats a les possibilitats d’aprenentatge dels infants. Referent als docents, existeix una actitud positiva cap a la integració de les noves tecnologies en l’aprenentatge però no concorda amb la formació i la comunicació entre centre i docent respecte a la integració de les TAC, el qual provoca un estancament en l’evolució de l’aprenentatge amb TIC. | ca |
dc.format.extent | 39 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Socials-UAB | ca |
dc.subject | TIC | ca |
dc.subject | TAC | ca |
dc.subject | Tecnologies de l'aprenentatge | ca |
dc.subject | Bages | ca |
dc.subject | Competència digital | ca |
dc.subject | Digital competence. | ca |
dc.subject | Tecnologia de la informació | ca |
dc.subject | Information technology | ca |
dc.subject | Tecnologia educativa | ca |
dc.subject | Educational technology | ca |
dc.subject | Alfabetització digital | ca |
dc.subject | Electronic information resource literacy | ca |
dc.subject.classification2 | Línies de treball::Eduació Infantil::Societat::Millora docent | ca |
dc.title | L’ús de les tecnologies en el segon cicle d’Educació Infantil en els centres de la comarca del Bages | ca |
dc.type | Bachelor thesis | ca |
dc.rights.access | Restricted access | ca |
dc.subject.lemac | Tecnologia de la informació -- Educació infantil | |
dc.subject.lemac | Tecnologia educativa | |
dc.subject.lemac | Alfabetització tecnològica | |
dc.description.type | Projecte de recerca | ca |
Fitxers d'aquest element
Aquest element apareix a les col·leccions següents
-
Psicologia [59]
Treballs vinculats amb la psicologia de l'infant en etapa 0-6 anys: intel·ligència, emocions, moviment i desenvolupament