Search
Now showing items 1-7 of 7
Per què vols ser mestra? Motius pels quals l'alumnat de la Facultat de Ciències Socials de la Universitat de Manresa escull la carrera d'Educació Infantil
(Socials-UVic, 2021-06)
Aquesta investigació té com a objectiu principal identificar quins són els motius principals
pels quals l’alumnat escull estudiar el Grau d’Educació Infantil a la Facultat de Ciències
Socials de Manresa. Per aquest motiu, ...
El desenvolupament de l’expressió dels rols de gènere en el joc simbòlic
(Socials-UVic, 2021)
Aquest treball consta d’una investigació sobre el desenvolupament de l’expressió dels rols del gènere en el joc simbòlic en infants de 3 a 5 anys. Es tracta de l’observació directa i no participativa de 3 sessions a cada ...
Autoavaluació docent en perspectiva de gènere
(Socials-UVic, 2021)
Actualment vivim en una societat que està molt condicionada pels rols de gènere, la participació majoritària de l’home i els estereotips que defineixen a un sexe o l’altre. Des de l’educació, és més necessari que mai fer ...
La relació família-escola en temps de la Covid-19
(Socials-UVic, 2021-05-24)
El present treball és un estudi sobre la relació entre escola i família en temps de la Covid19. En primer lloc, es parla sobre la importància d’aquesta a l’etapa d’Educació Infantil. També s’exposa l’afectació que va ...
Desenvolupament professional del docent mexicà i català: formació del docent en els seus primers anys de treball en una escola pública
(Socials-UVic, 2021)
Partint de la importància en la formació del docent, en el present treball d'investigació s'analitza les diverses perspectives i visions que tenen Mèxic i Catalunya respecte a la formació dels docents al llarg de la seva ...
Educació inclusiva amb infants en risc d'exclusió social
(Socials-UVic, 2021-06)
La finalitat d’aquest Treball de Fi de Grau (TFG) és aprendre i conèixer diferents estratègies i recursos que fan servir els i les mestres a les escoles per tal d’incloure infants i famílies que pateixen risc d’exclusió ...
Acompanyament de l'infant pel seu tutor/a del centre residencial d'acció educativa i la mestra de referència de l'escola
(Socials-UVic, 2021-06-24)
Un Centre Residencial d’Acció Educativa (CRAE) té com a funció social donar atenció
assistencial i educativa a aquells menors que es troben en una situació familiar amb
problemàtica greu, que no es pot resoldre en aquest ...